تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۱ ق.ظ

آهای زمونههه..(با لحن طاهر قریشی)

مفاصل زانوم جوری زودتر از همه جای بدنم سرما رو به خودش جذب میکنه و دیر تر از همه جا گرم میشه که حس یه پیرزن ۸۰ ساله رو دارم:/ دوبار اینقدر از سرما پاهام شل شد که نزدیک بود بیوفتم،حس ایستادن روی ساقه های تر گیاه و داشتم:/ 

ینی واقعا به ۸۰ میرسم با این امواج گوشی و اینترنت و غذاهای هورمونی تراریخته و پالم و کوفت و زهرمار ؟

همچنان بارون در حال باریدنه و من زیر پتو

شب زیر پتو، صبح زیر پتو، ظهر زیر پتو

روزای سرد و تکراری میان و میرن

دی ماه پر حادثه هم گذشت

 

این بود تعطیلات بعد از امتحانات؟

ما اعتراض داربم آقا

برف ما کجاست؟

آتیش و چای و سیب زمینی ذغالیمون چی ؟

یار و رفقای با معرفت و باحالمون که نفسمون بگیره باهاشون از خنده کجان؟

اصلا میشه خندیدید؟

چطور بخندیم با این بلاهایی که سر کشورمون بارید؟

 

اصن تو این هوا نباید موند تو خونه:/

افسردگی محضه:/

دقیقا دوباره رسیدم به اون نقطه که لازمه به خودم یادآوری کنم 

 کیستم؟از کجا آمده؟به کجا میرم؟آمدنم بهر چه بود؟و کیست مرا یاری کتد و ازین حرفا

 صفره صفر

لازمه هر چند وقت یه بار از خودمون سوال کنیم چرا زنده ایم؟

نرسیم به اون روز که جوابی نداشته باشیم براش..

 

+میدونم چرت و پرت گفتم 

هی نوشتم و پاک کردم..اینو نوشتم و دیگه پاک نکردم 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
حیات ..

نظرات  (۴)

۳۰ دی ۹۸ ، ۰۳:۱۰ فیکوس لیراتا

ما نباید امیدمون و از دست بدیم

تنها دارایی ماست

پاسخ:
بله 
خدا نکنه صد در صد امیدمونو از دست بدیم:)

الان بیش از حد انرژی ندارم روح در بدن نیس 😑

پاسخ:
همه ی آدما گاهی وقتا اینطوری میشن و نیاز به رفرش دارن
۳۰ دی ۹۸ ، ۱۰:۰۹ دچارِ فیش‌نگار

من به این نتیجه رسیدم یه علت پادرد اینه که ما موقع راه رفتن به پاشنه پا فشار نمیاریم و همه وزنمون روی پنجه است فلذا به زانوها یه فشار ریزی میاد که در بلندمدت باعث زانو درد میشه

 

 

کیستی؟

پاسخ:
اینم میتونه چون منم همین طوری که گفتید راه میرم
زیادم به کف پا فشار بیارم کفش درد میگیره:/


:))))
۳۰ دی ۹۸ ، ۱۱:۲۴ دچارِ فیش‌نگار

کفش؟ :|

پاسخ:
کَفِش:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی