تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۶ ب.ظ

می رسد صبح ؟

وقتی وارد پنل وبلاگم میشم و با ستاره ها و پستای جدید مواجه میشم انگار وارد روستایی شدم که پر از خاطرست برام و بودن توش ذهنمو آروم میکنه، دیدید میرید روستا از هیاهوی شهر دور میشید؟بیان حکمو داره برام تو فضای مجازی..
ولی تعداد آدمای ساکن روستا خیلی کم شده و خوش حال میشم چند تا چراغ ازش میبینم.بعضیام مثل خودم هر چند وقت یه بار به خونه ی روستاییشون سر میزنن...امشب در حالی اومدم خونه ی روستاییم، که طی روز بالای ده تا استکان دمنوش پونه و نعنا و بابونه و کاکوتی نوش کردم و به صورت ممتد ماسک زده و دستمال به دست بودم.نمیدونم سرما خوردگیه یا اون ویروس وامونده ی بی‌صاحاب:/
هرچیه در حال زمین زدنشم و از روز اول خیلی بهترم چش نخورم ایشالا
والا اگه ذره ای نالان و نگران بوده باشم واسه خاطر خودم نبوده همش به خاطر سرایت نکردن به نویان(خواهرزادم)و بقیه اهالی خونه بوده..
گفتم بهتون خاله شدم؟
یه حس خیلی باحالیه، وقتی تو چشمام نگاه میکنه راحت بهش میگم الهی بمیرم واسه بادوم چشمات
، الهی تیکه تیکه بشم واسه اون دستای سوسیسیت ...اره خلاصه به آدم بزرگا نمیتونم اینقدر راحت ابراز علاقه کنم.. اینکه آدم قبل مامان شدن خاله بشه خیلی قشنگ تره:)

+دو روزه رو مود یه دل گرفتگی خاصیم، انگار همش جمعست:(

++میدونم عنوان بی ربط بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۴
حیات ..

نظرات  (۵)

دخترو امیدوارم.حالت روز به روز بهتر بشه!! واسه خاطر گرم و خنک و گرم تر و سرد و باد هوای عجیب غریبه شماله:(

یادته میخواستم دم خوابگاه برات سوپ بیارم نزاشتی😂😂

پاسخ:
مرسییی عزیز دل
اره والا تعادل نداره که😑
آخ آخ، تو دلت مونده ها😂😂هی به روم میاری، تو دعا کن اوضاع کرونایی تموم شه من برگردم خودم میام خونتون اصن😑😂💗
۲۴ تیر ۰۰ ، ۲۱:۳۰ پشمآلِ پشمآلو

اون دست سوسیسی ـو دوس داشتم:دی

ایشالا زودتر حالت خوب میشه 😊

پاسخ:
🥺❤
قربونت پشمال عزیزم^_^

بیا سر فلکه😁خونمون همینجاست هرکی نیاد😁😁 

نه بابااا اون روزم سرماخورده بودی دیگه چرا میگی رو دلم مونده😂😂😂

 

مراقب خودت باش

پاسخ:
باورم نمیشه بعد از دو ماه اومدم و دارم جوابتو میدم😑میدونم خیلی بی ادبم🥺 
 میام حتما حتما
توام مراقب خودت باش گلی❤
چرا بستیی وبلاگتو:(((
۲۲ شهریور ۰۰ ، ۱۰:۴۶ دچارِ فیش‌نگار

سلام

پاسخ:
به به سلام جناب فیش نگار
۲۳ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۱۹ دچارِ فیش‌نگار

بله خودمم :)

پاسخ:
راه گم کردین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی