تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ

دغدغه‌ی جوانی

دقیقا از همون جایی که میبینی برنامه های زندگیت و تایم کاری و استراحتت با خانوادت نمیخونه متوجه میشی احتیاج به استقلال مکانی داری...

من واقعا تمام تایمم تا دوم دی پره و اصلا وقت خالی ندارم، از طرفی بابام هم  میخواد شب یلدارو کنار مامان بزرگ بابابزرگ باشه که یه شهر دیگن و خستگی راه کلی از تایمم رو میگیره، چند روزیم هست دپرسه و میدونم دلش تنگه و میخواد پدر و مادرش تنها نباشن،الان بگم من شرایطم مناسب نیست میخوره تو ذوقش.. حالا مگه من میتونم بگم شما برید من نمیام،مگه قبول میکنن://واقعا شب یلدا برام مهم نیست، و هیچ فرقی با شبای دیگه نداره..

تهش من مجبورم بر خلاف میلم عمل کنم

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۹
حیات ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی