تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۲۲ ب.ظ

به یک عدد امین نیازمندیم

وقتی عاجزی از اینکه با بعضی آدم ها راحت حرف بزنی،

نمیتوانی به حرف های مثلا با مزه اشان بخندی

وقتی هم نشینی طولانی مدت با آن ها حوصله ات را سر میبرد‌،

وقتی با لبخند های مصنوعی شنونده ی خوبی برایشان می شوی

می گویند چقدر ساکتی!چقدر معذبی!چقدر خجالتی هستی،گاها خشک و سرد هم خطاب میشوی،احتمالا در دلشان برچسب منزوی بودن هم میخوری

این ها "توی" وراج را موقع خشک شدن دهانت ندیده اند.

این ها کنترل کردن صدای خنده هایت را در خیابان وقتی با آدم های امین زندگی ات هستی ندیده اند

نمی شود جلویشان خودت باشی..

چون نمی توانی خودت باشی سکوت میکنی و این گاهی وقت ها بزرگ ترین رنج دنیاست.

گاهی هم می شود علاج پیش از وقوع

 

 

+خسته،خواب آلود،میان ترم نخوانده،وقتی امین های زندگیش ته کشیده و در دسترس نبودند دلش خواست بنویسد.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۴
حیات ..

نظرات  (۶)

۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۲:۵۴ Mohammad (-‿◦)

خیلی خوب میفهممت ولی نمیدونم چی بگم

اومدم بگم ادمای مثل خودت رو پیدا کن

بعد دیدم خودم تو این مورد ضعف دارم:/ :)

یاد میگیریم،پیدا میکنیم امین‌های زندگیمون رو:)

 

 

پاسخ:
آدمای مثل خودم دیر پیدا میشن
الانم هستن ولی ازم دورن
بله بله:))

خسته نباشی دانشجوجان❤

پیدا میشه اون آدم :)

بقول بچه ها :این ترم نشد ترم بعد یکیو تور میکنیم😂

پاسخ:
قربانتتت:))
من منظورم اون امین نبود بلامیسر😂

یکیش خودم خیلی امینم 😂😂😂

اره به جون خودم و خودت فهمیدم ولی تو بخند😂 واوو بلامیسر ؛) جون به تو که پیشرفت کردی

پاسخ:
بله بلههه😍
به جون خودم و خودت فهمیدم فهمیدی😅😂واسه تاکید بیشتر گفتم
پس چییییی😎
۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۳:۳۹ Mohammad (-‿◦)

ای حیات:)

شبت بخیر

عاقبتتم بخیر:)

پاسخ:
بهتره الان بگم صبحت بخیر رفیق:))

چه زیبا به زبان آوردی 😍😚

پاسخ:
زیبا خواندی😘
۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۴:۴۵ هیوا جعفری

خیلی قشنگ نوشتی

باهات موافقم این روزا امین خیلی کم پیدا میشه. فقط حواست باشه اگه پیدا کردی دو دستی بهش بچسبی. من از دستش دادم و الان دو ساله که تنهام

موفق باشی حیات جان

پاسخ:
مرسی عزیزم
اوهوم درسته:(
قربونت توام همین طور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی