تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ب.ظ

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود..

 این روزا منتظر یه اتفاق جذاب یهویی بودم

منتظر برآورده شدن آرزویی که خودتم حواست نیست آرزوته...یا حتی یه اتفاق خوب که منتظرش نبودی..

حتی تو پست قبل هم اشاره کردم بهش:))

یکی دو روز بعدش در ناباورانه ترین حالت ممکن اس ام اس دعوت به مصاحبه و دریافت کردم..مدیونتونم اگر که تو پست قبل برام دعا کردید:)

عاجز بودم از جیغ و داد کردن و خوشحالی پر سر و صدا و ابراز احساسات زیاد...اونقدر کم ذوق بودم که فقط زیر لب گفتم خدایا شکرت...اتفاق جذاب و هیجان انگیزی نبود

اتفاقا سرآغاز استرس و فشار مجدد بود:/

برعکس پارسال که دم به دقیقه سایت و چک میکردم و منتظر بودم..امسال منتظر هیچی نبودم..هیچیِ هیچی

چند روز اخیر کلا درگیر آماده کردن مدارک و اینا بودم

میخواستم پست کنمشون که کارمند اداره گفت مثل اینکه این مدارکی که سایت معرفی کرده کامل نیست و دوباره زنگ بزنید بپرسید که دوباره کاری نشه براتون..

نمیدونم چطور شد تصمیم گرفتیم خودمون مدارک تکمیل شده رو حضوری ببریم تحویل بدیم..و یه گشتی هم تو مرکز استان بزنیم:))

داخل مرکز گزینش پر از دختر پسرای نگران بود..انگار میترسیدن جا بمونن

.نمیدونم چند نفرشون واقعا علاقه داشتن بهش؟!چند نفر از رو ناچاری و به خاطر حقوق دانشجوییشو معافیت سربازیشون اومده بودن؟چند نفر بی تفاوت بودن و تصمیمشون این بود که حالا که افتاده بودن تو این مسیر تصمیمشون این بود دوست داشته باشنش؟

تشخیص دخترای همیشه چادری با اونایی که مثل من تعداد دفعات چادر گذاشتنشون به کل انگشتای دست و پا نمیرسید کار سختی نبود...مخصوصا من که چادر مامانمو گذاشته بودم و کش نداشت،تازه یه کمم برام کوتاه بود و حس میکردم ال استار صورتیم خیلی تو ذوق میزنه:/

البته الان یه چادر دانشجویی خریدم:)

بدون اغراق میگم حتی اگه یه خانم مانتویی میدیدم اونجا ،در میوردم چادرمو:/آخه مانتوم بلند بود و تنگ هم نبود..بی حجاب نبودم که

برادر بسیجی های متظاهرِ پیرهن چهار پنج ایکس لارج پوش هم کم نبودن:))

وقتی وارد سالن اجتماعات شدم یه سریا تازه داشتن فرم پر میکردن و مدارکشون آماده نبود:/ خیلی اتفافی متوجه شدیم که همون جا مصاحبه ی گزینش هم انجام میدن ولی خب اختیاری بود:|

اینو که شنیدم دلم ریخت اصلا:/من امسال با اینکه دینی بالاترین درصدم بود ولی اون درسای احکامشو حذف کرده بودم کلا...نمیدونم چرا با اینکه تا جای ممکن واجبات دینی و انجام میدم ولی نیازی به دونستن اونچنانی احکام تو زندگیم حس نمیکنم 

حالا راه ماهم دور بود..خیلی بهتر بود که همون روز انجام میدادم مصاحبه رو

تو سالن منتظر نشسته بودم و با گوشیم اون نمونه سوالای مصاحبه ای رو که داشتم میخوندم..البته اصلا تمرکز نداشتم...گاهی دور و اطرافمو نگاه میکردم و گاهی زیر لب ذکر میگفتم..کم نبودن بچه هایی که مثل من لباشون تکون می خورد:))

خلاصه نوبت من شد و نگم یراتون که یک ساعت تو اتاق فقط حرف زدم و جواب دادم و توضیح دادم...از ذکر رکوع و سجده بگیر تا عکس پروفایل تو فضای مجازی و مدل پوششم در مجالس زنانه...یکم دیگه سوال میپرسید همون جا قید همه چیو میزدم:/

البته مصاحبه ی اصلی مونده...شنیدم چهار نفر میشینن جلوت و ازت سوال میپرسن:|

حالا نمیدونم چی میشه واقعا

قطعا نصف جمعیت حذف میشن و نصف دیگه به عنوان معلم وارد جامعه میشن..

هرچه بادا باد

شد شد نشد هم نشد

ببخشید که سرتونو در آوردم

تو این روزای حسینی واسه منم دعا کنید رفقا:))

منم دعا میکنم براتون زیاااد

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۷
حیات ..

نظرات  (۶)

امیدوارم هر چی که به صلاحتونه همون بشه :)

دلتون شاد :)

پاسخ:
مرسی ناشناس عزیز
دل شماهم شاد:))
۰۸ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۳۱ شارمین امیریان

موفق باشی ^_^

پاسخ:
خیلی ممنونم دکتر جان:))

بهترین برات اتفاق بیافته D:

پاسخ:
مرسییی:)))
واسه توام همین طورر

خیلی باحالی دختر،کفش آل استار صورتی با چادر!!! :))

فقط مصاحبه چی بود (اگه میشه اینجا گفت) ؟ :-؟

و موفق هم باشی :)

پاسخ:
خب کاملا اتفاقی بود..من نمیدونستم قراره برم داخل
این سری قراره تیپ خانومانه بزنم:))))
فرهنگیان
تشکر تشکر:))

خیلی خیلی موفق باشی

و دعا نمیکنم هرچی صلاحه پیش بیاد چون قطعا خدا هرچی صلاحه رو پیش میاره:)

دعا میکنم ک هرچی که صلاحته باب دلت هم باشه;)

پاسخ:
قربونت عزیزم
کم پیدایی:))
به به چه دعاهای قشنگیییی😍
همینایی که گفتی و منم واسه تو میخوام

امیدوارم به چیزی که می خوای برسی 

پاسخ:
ممنونم هیوای عزیزم
توام همین طور:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی