تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ

خواستنی ها

یادمه یه زمانی فکر میکردم اونایی که دیر به دیر پست میذارن خیلی با کلاسن!یا غبطه میخوردم به حالشون که اونقدر درگیر زندگی واقعین و سرشون شلوغه که اصلا یادشون میره پست بذارن...
اصلا برام سوال بود که مگه میشه آدم وبلاگشو یادش بره؟:))
اون موقع ها به این فکر نمیکردم که شاید اون بنده خدا حتی پست گذاشتن و یادش رفته و نمیدونه از کجا شروع کنه و چی بنویسه!..
اون موقع ها به این فکر نمیکردم که اونی که خیلی وقته پست نمیذاره هی مینویسه هی پاک میکنه..هی مینویسه هی پیش نویس میکنه
هی مینویسه و هی میخونه و هی فکر میکنه و هی دنبال خود قبلیش میگرده که چطوری مینوشت...
دیدید میگن وقتی سن میگذره آدما در مورد ازدواج عاقل تر میشن مشکل پسند میشن؟؟:))
این تو وب نویسی هم صدق میکنه هرچی کم تر بنویسی و زمان بگذره وسواسی که داری بیشتر میشه..
من خیلی سعی کردم کتابی بنویسم..یا جمله بندیم درست باشه و فعل ها رو کامل ادا کنم..از کلمه های فارسی استفاده کنم و بقیه ی نکات نگارشی دیگه رو رعایت کنم تا شرمنده ی ادبیات نشم:/
ولی واقعا نمیتونم اینجا به قول معروف کتابی بنویسم..شاید چندین بار نوشته های بعضیاتونو که به نظرم استعداد عجیبی تو نویسندگی دارید و میخونم تا حداقل الگو بگیرم ولی خب هرکاری کردم نشد که نشد:)))
من وقتی میخوام پست بذارم حس آدمی و دارم که تو جمع دوستاش نشسته و میخواد حرف بزنه:))
دلم میخواد باهاتون راحت باشم و با زبون خودم حرف بزنم و شماهم با زبون خودتون نظر بدید..
دلم لک زده واسه تعاملات کامنتی و کشف وبلاگای جدید
این یکی دو ماه حضور کمرنگ کافی بود..اومدم که فعال باشم دوباره:)

اخیرا دلم خیلی چیزا میخواد که امروز به یکیشون رسیدم..خیلی وقت بود دلم یه نوشیدنی خاص جیگر حال بیار ترش میخواست..
مثلا آب زرشک شور شیرین با گلپر و یخ فراوان(ایموجی اون شخصی که آب دهنش داره میریزه)
دلتون نخواد لطفن

بعد دلم یه اکیپ خیلی باحال میخواد که باهاشون برم مسافرت:|در کل دلم یه مسافرت دوستانه میخواد که به هیچی فکر نکنم
دلم میخواد برم کل دنیارو بگردم...خیلی دلم میخواد خیلی:(...وقتی پیر شدم به چه دردم میخوره:/
بعد ترش دلم میخواد به یه چیزی که مدت هاست در آرزو یا حسرتشم برسم
حس جالبیه به نطرم....اینو وقتی فیلم رقص دوستم با عشق چندین سالشو دیدم یادم افتادم..نوشته بود من امشب خوشبخت ترینم..
هرچند شاید دلخوشی کوتاه مدت باشه ولی اون شخصی که این اتفاق براش میوفته میتونه خیییلییی خوشحال باشه و در اون لحظه شاید هیچ آرزوی دیگه ای نداشته باشه...
واقعا نمیدونم چیه! هرچی فکر میکنم چیزی نمیاد تو ذهنم...میتونه رسیدن به یه عشق قدیمی باشه واسه یه آدم عاشق
میتونه خوب شدن یه آدم بیمار باشه
یا ساده تر بگم برآورده شدن بزرگ ترین آرزوی مادی یه شخص!
به نظرم فوق العادست..
یا حتی یه وقتایی یه اتفاقای خوبی برامون میوفته بدون اینکه آرزوشون کنیم...اینم خیلی عالیه
روحم یه همچین چیزایی میخواد الان:))
یه اتفاق جدید
تنوع مثبتتتت
شور و هیجان عمیق یهویی:))
واسه همتون ازینا میخواممم



+امروز با دوستم و داداشم رفتیم سینما به امید دیدن "ما همه ماهم هستیم" 
بعد دیدیم فیلمش "نیوکاسل" بود...دوستم اینقدر گفت چرته چرته مسخرست:| دهن مارو صاف کرد:|
ولی از اونجایی که همه تابع من بودن..به خاطر داداشم گفتم بمونیم..چون میدونم بهرام افشار و خیلی دوست داره..دلمم براش سوخت..
هیچی آقا 20 دقیقه موندیم بعد آقاهه اومده میگه برید سانس بعد بیاید تعدادتون کمه فیلم نمیذارم:/ ینی فقط ما سه نفر بودیم:)))
ینی مسیر و کج کردیم و پیاده راهی منزل شدیم.. یه حس مادری داشتم نسبت به دوستم و داداشم:)سخت ولی جالب بود خلاصه:/

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
حیات ..

نظرات  (۷)

جالب بود :))

پاسخ:
ممنون:)

چه خواستنی ها خوبی و چه شانس بدی  :)) انشاءالله که به خواستنی های خوبتون برسی 

پاسخ:
خییییلی ممنووون:))
شما انشاا... برسی به خواسته هات

سلام محدثه ای :)

چه خوب که پست گاشتی و میخوای فعال تر باشی:)

منم بعضی وقتا اینجووری میشم،یه جوریه ادم پستش نمیاد:| 

احتمالا سر ظهر رفتی که خلوت بوده،ولی دیگه نرو چون خلوته ملت میان بی جنبه بازی در میارند،دیدم و حتی تا مرز دعوا هم رسیده که میگم اگر هم رفتی اصلا ردیفای اخر نشین 

 

ایشالله به خوسته هاتم برسی^_^

پاسخ:
سلااام:)))
آره گاهی وقتا حسش نمیاد..
نه دیگه ڟهر نمیرم ...فک کن فقط سه نفر تو یه محیط تاریک و بزرگ باشن ترسناکم هست:||
تشکرررر
توام به خواسته هات برسی^_^

و یا شایدم واسه طرف اتفاق خاصی نمیفته که به پست تبدلیش کنه.

یکی از وبلاگا رو دنبال میکنم جوری پست میذاره که آدم مجاب میشه یه تجدیدنظری توی پستای خودش داشته باشه و تکونی به پستاش بده،از بس همه چیز پستش از موضوعاتش گرفته تا جمله بندی هاش خوب و مناسبه.بعضی وبلاگا واقعا تأثیرگذارن.

آرزوهاتم قشنکن ^_^

پاسخ:
آره دقیقا
اینو یادم رفت بگم

درسته بعضیا واقعا بدون نقص و تر و تمیز مینویسن:))
منم اعتماد به نفسم میاد پایین اینارو میبینم:/

مرسیییی:)))

منم خیلی درگیر این پست و نوشتن و اینا بودم یه مدت و حتی به بقیه و طرز نوشتنشون نگاه میکردم که بفهمم و ببینم چطوریه؟! ولی الان که خیلی چرت و پرت مینویسم دیگه زیاد بهش فکر نمیکنم... چون من منم و اون نویسنده ام اونه و من نمیتونم اون باشم پس بهتره خودم باشم با همون پنج نفری که دور همیم! خیلیم خوبه! ولی قبول دارم اینو ک مثلا بعد ی مدت پست نمیذاری خیلی سختته که پست بذاری... ولی شروع کنی خوب میشه :) امیدوارم عزمتو جمع کنی و هی بیای بهرحال :)

آم... منم ازین اتفاقا دلم میخاد! بعضی وقتا میگم خوبه ازدواج کنم حتی ک زندگیم تغییر کنه :| با اینکه کسیم نیست باهاش ازدواج کنم... یا دلم میخاد بعد کنکوریه ی مسافرت برم اما دست خودم نیست... و حالمم داره از دوستام بهم میخوره ینی یه طورین... اصن کلا انسان گریز شدم خسته شدم ازشون! از رفتاراشون! دلم آدم جدید ناشناخته میخاد! کلا به شدت دلم تغییر میخاد و خداروشکر ک قراره برم تو ی محیط جدید ب اسم دانشگاه با کلی آدم جدید! با وجود این فیلم و سریال بعضی وقتا خوبش، خوب حال میده :) حتا اگ غمگین باشه!

هی پست بذار من کامنتایی بذارم ک کلتو میخورم :دی 

پاسخ:
درسته نباید اینقدر حساسیت نشون بدیم:))
به قول شایع همون که هستی و داد بزنش
عزمم و جزم و اونقدر میام که سرتون درد بیاد😂
ازدواج هم گزینه ی خوبیه ولی خیلی ریسکه آدم به خاطر تنوع ازدواج کنه:دی
اینکه یه سری چیزا دست خودمون نیست واقعا اعصاب خرد کنه:/به امید روزی که همه چی دست خودمون باشه:))
آره فیلم و کتاب آدم و غرق میکنن تو یه دنیای دیگه:)
تو فقط کلمو بخور😍😍😂😂

سلاممممم :)

چه طوریایی؟

آره منم فکر میکنم هنوز اونایی که دیر پست میذارن باکلاس 😂

پاسخ:
به به
سلاممم بر آرام جان جانان:)
خوبم خداروشکر 
ععع...در گمراهی آشکاری😂

درسته منم این اتفاق رو بعد یه مدت پست نگذاشتن کاملن درک کردم آدم دهنش سرویس میشه تا دکمه انتشار پست رو بذاره. به نظر من کسی که زود به زود پست میذاره و یه عالمه اتفاق جالب رو خیلی قشنگ و خوب مینویسه عالیه...

تموم آرزوهامون یکین... امیدوارم هردوتامون بهشون برسیم

پاسخ:
آره موافقم:)
ععه...ان شاا... که میرسیم:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی