تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

سلام خوش آمدید

اونقدر حرف دارم که براش تو قلبم حتی جا ندارم..

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

وقتی بچه بودم هر وقت احساس تنهایی میکردم،میرفتم تو کمد رخت خوابا و مثلا میخواستم جلب توجه کنم تا بگم من نباشم یه چیزیتون کمه هااا،یا منم هستمااا..هرچند شاید اونقدر آروم بودم که بعید میدونم کسی متوجه ی نبودنم میشد...ولی خب مامان یا بابا با صدای بلند ابراز نگرانی میکردن و دنبالم میگشتن با اینکه میدونستن کجام و همین بهم اونقدر قوت قلب میداد که اصلا یادم میرفت واسه چی رفتم تو کمد و نقشه می کشیدم که وقتی در کمد و باز کردن چطوری خیز بگیرم و بگم پخخخخ تا قلبشون بریزه...

به همین سادگی

کاش الانم این احساس تنهایی و دلتنگی اینقدر راحت برطرف میشد،ولی هرچی که میگذره سخت تر برطرف میشه...ربطی هم به خانواده و آدمای دور و اطراف نداره چون یه نیروی معنوی میخواد واسه رفع شدنش یه چیزی مثل ارتباط گرفتن با خدا یا آدمای عزیزی که دیگه کنارمون نیستن یا حتی هستن ولی ما متوجه روح قشنگشون نیستیم 

اونقدر حرف دارم واسه گفتن که حس میکنم هیچی تو ذهنم نیست...همچین تناقض عجیبی که اذیتم نمیکنه تا وقتی بهش فکر نکنم..

هی مینویسم هی پاک میکنم،هی مینویسم هی پیش نویس میکنم:/یه وسواس خاصی هم دارم که نمیذاره هر مطلبی و انتشار بدم:/


+دارید میترکونید تابستون و ؟یا کنار پریز ،جلو کولر؟:))

++عنوان هم از لهراسبیِ صدا قشنگ:)

  • حیات ..

نظرات (۱۶)

مشکل از اونجایی شروع شد که دیگه تو این لگن قرمزا جا نشدیم :)
پاسخ:
دقیقااا همیین:)))))
عالی بود
با آرزوی موفقیت
پاسخ:
تشکر
سن که بالاتر میره آدم یه خلأهایی رو احساس میکنه که مسئله اینه که چجوری باید این خلأها پر شن. -_-
پاسخ:
اوهومم،تو هر مقطعی هم این خلا های قبلی رفع شدن و خلا های جدید به وجود اومدن که سخت تر پر میشن:/
داریم جفت پریز، زیر کولر میترکونیم چون اگه بریم بیرون میترکیم:/
به هر حال سلااااام دلتنگت بودیم
پاسخ:
.ترکوندن خیلی بهتر از ترکیده شدنه:))
سلامممم،منم زیاد دلتنگتون بودمم^_^

کنار پریز جلو کولر نیست ولی بترکونی هم نیست :)...
پاسخ:
تابستون بعد از کنکور معمولا نمیترکه:))))میترکونه مارو
  • mohammad.j n.safavi
  • اخییی:)
    من یه علاقه عجیبی داشتم برم روی رخت و خوابا بپرم
    منم پستم نمیاد:/
    من فعلا مریضم تو پریز و ولوشدم😅

    خودت خوبی؟
    پاسخ:
    معمولا بچه ها علاقه دارن به رخت خواب:))


    چرا؟خدا بد نده
    برگشتی از مشهد؟

    مرسی خوبم:)
    ینی اینقدر پیداست کنکوریم؟ ینی کنکوری بودم :/؟
    پاسخ:
    نه الان پیدا نیست قبلا پیدا بود:))
  • mohammad.j n.safavi
  • اره سرما خوردم,دیگه دیدم حالم خوب نیست پاشدم اومدم
    یهویی نمیدونم چی شد مریض شدم:/

    خداروشکر:)
    پاسخ:
    ای بابا:(
    انشالا زود تر خوب شی مشدی:)

    هعییی...
    خیلی دردناکه واقعا...:(
    پاسخ:
    شاید غمناک باشه ولی دردناک فک نکنم:))
    خوش اومدی:)
    هویج تویی؟! اسمتو عوض کردی. :))
    پاسخ:
    آره نیلی جانم خودمم:))
    دیگه آمار اسمام از دستم در رفته:/
    کنار پریز زیر پتو جلو کولر
    پاسخ:
    احسنت احسنت:دی
    حیات خیلی‌ هم قشنگه D:
    پاسخ:
    قشنگ میبینی:))
  • هیوا جعفری
  • عجیب این حس دلتنگی از وقتی بزرگ می شیم درد داره :/ 
    منم زیر کولر کنار پریز :/ 
    پاسخ:
    اوهوم:/
    همانا از ما رستگارانیم:)
    البته من به زودی قراره یه کش و قوس اساسی بدم به این وضع
  • شارمین امیریان
  • سلام.

     

    من دارم جلوی کولر تابستونو می ترکونم!^_^

    پاسخ:
    سلاممم

    بح بح
    چی بهتر از این؟؟؟:))
  • مریــــ ـــــم
  • اصلا مگه تابستون شده؟؟؟

     

    پاسخ:
    الهی بمیرم برات که از من بدتری😂

    خوبی شما؟ چه خبر هااا

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    قربونت خوبم مرسی 
    تو خوبی؟
    خبری نییست
    سلامتی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    بده باد ببره غصه هاتو ^_^