تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ق.ظ

نوشتن از ضعف ها آسون نبوده و نیست..

اعتیاد عجیبی به قرص جوشان(مولتی ویتامین پرتقالی) پیدا کردم...چون گاز داره حالم و خوب میکنه و ترجیحش میدم به نوشابه و دلستر و انرژی زا و حتی قهوه...یه جورایی خواب هم میپرونه..
تصمیم دارم یه بار تو مهمونی ای جایی 6 7 تاشو بندازم تو پارچ به جای نوشابه نارنجی بدم به خورد مهمونا...خوبه ها نه؟ویتامین هم داره تازه...چرا به فکر بقیه نرسیده بود تا حالا!شایدم بد مزست و فقط من طعمشو دوست دارم:/

کمتر از 30 روز دیگه روز موعوده و من هنوز یه سری از درسا رو مرور نکردم
یه سری از مباحث مهم و نخوندم و کنکور زدن و شروع نکردم...یه وسواس عجیبی هم پیدا کردم که توهم فراموشی بهم دست میده..هی مرور میکنم،از این درس میپرم به اون درس و از اون درس به اون یکی درس:/حیفم میاد حقشو نذار کف دستش...فقط مدیریت کردنش سخته که من تا حالا ناتوان بودم توش،نمیدونم چی پیش میاد تهش..!یا من میتونم اونایی که خوندم و مرور کنم و با خونسردی همونارو جواب بدم و تهش در حد خودم "موفق" بشم..یا اینکه نمیتونم طبقه بندی کنم و با جمع بندی نادرست تهش "شکست خورده" بشم..تعارف ندارم با خودم..در حال حاضر امکان شکست برام بیشتر از موفقیته،حتی اگه با فکر کردن بهش حالت تهوع بگیرم...یا باید تمام عواقب وحشتناک بعد از شکست و به جون بخرم یا اینکه الان تمام احساسات منفی و افکار مزاحم و به جون بخرم و ذهنم و مرتب کنم و استارت قدرتی و بزنم...بالاخره باید یه چیزی و به جون بخرم..چه بشه چه نشه!!
ولی اگه این بار هم نشه خیلی ضرر میکنم خیلی زیاد...اصلا شخصیتم نابود میشه...زیر سوال میرم...اگه نشه بدون خجالت تو جواب سوالای بقیه میگم نشد ،نتونستم و بازهم نشد...و از توجیه کردن و توضیح دادن هم متنفرم...حد وسط بودن برام درد آوره...من نسیه نمیخوام...نقد میخوام...چیزی که خیلی وقته دنبالشم...الانم دنبالشم با یه فلاکس چایی و دوتا بیسکوئیت های بای از صبح تا ظهر و از ظهر تا شب لای گاج و خیلی سبز دنبالش میگردم،گاهی با نقشه ی راه گاهی بدون نقشه ی راه...خیلی وقتا هم گم میشم،گاهی وقتا چرت میزنم و گاهی وقتا ترمز میکنم...گاهی لاکپشتی و گاهی خرگوشی...
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
حیات ..

نظرات  (۱۵)

بابا مثبت بیاندیش!
پاسخ:
سعی میکنم...
وقتی واقعی بیاندیشم بهتره فک کنم:)
آقا ولی توام کنکور داری؟
نصف اطرافیانم کنکور دارن تو وبلاگ! :/
بقیشونم سال دیگه قراره کنکور بدن و استرس دارن. حالا هی بهشون بگو زوده، هی باور نمیکنن!
پاسخ:
آره ولی منم کنکور دارم:/
آره اینجا کنکوری زیاد هست،بیچاره اونایی که کنکور ندارن و ناله های مارو میخونن:))
بقیشون حق دارن ولی:/
۱۸ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۷ پشمآلِ پشمآلو
ببی انشاالله هزار درصد همونی میشه که میخوای ولی نشدنشو برا خودت ابروریزی حساب نکن ..طرف اونی ک میخواد میشه باز ب جایی نمیرسه دلیل نمیشه نرسیدن بد باشه شاید خیر تو همون باشه

ولی انشاالله که مدیریت میکنی و میشه .. هر جا ام حس کردی وسواس رو ی مطلب میگیری خودت جلو خودتو بگیر ولش کن برو ادامه بده کارتو
پاسخ:
مرسی پشمال پشمالوم...
اوهوم..
چشم نمیکنم:)
همین کارایی که گفتی و سعی میکنم بکنم:))
قربون تو،بازم مرسی بابت حرفات^^
۱۸ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۰۴ **هِلِناز **
حجم که زیاد بشه این تصور در ادم به وجود میاد که بلد نیست و یادش رفته
چون تو ذهنت مثلا میشینی میگی ریاضی چه مباحثی داشت و تو ذهنت انتظار داری که هرچی هست بیاد جلو و یادت باشع و نمیشه و این تصور رو برات به وجود میاره که یادت رفته و کلا بلد نیستی 
درصورتی که اگر مساله اش رو بذارن جلوت سریع حل میکنی 
اشتباه ترین کاری ک میتونی تا روز کنکور بکنی و باعث بشه نظم ذهنیت به هم بخوره 
بی برنامه دوره کردن و وسواس به خرج دادنه 
مثلا امروز تو فیزیک آینه رو قراره دوره کنی و تا روز کنکورم نهایت مثلا یه دور کوتاه فقط یک بار دیگه دوره اش کنی 
ولی امروز میشینی مثل روز اول درس خوندن مبحث رو میخونی 
دوباره فردام میگی بذار همون رو دوره کنم 
بعد میبینی وقت کم میاری 
بنابراین یه برنامه ی مدون بریز ، دوره کن بدون وسواس ... 
موفق میشی :) 
پاسخ:
همینی که گفتی برام پیش اومده،تهش برنامه ی کل هفتم بر فنا رفته!:/
ولی از این به بعد دیگه رد میشم،گیر نمیدم:|
مرسی دکتر جانم:)
مرسی بابت راهنماییت
یه قرص جوشان بنداز تو لیوان و بنوش و از این فکرا بیا بیرون :دی
پاسخ:
اتفاقا این قرص جوشان حکم اکسیر و داره برام،وقتی میخورمش بدجور حس میگیرم:دی
سلام ای تودلی:)
محدثه اگه خوندی نخوندی,شروع کردی,نکردی
ازمون جامع هارو شروع کن
اگه میتونی و نا الان نزدی هر روز یه عمومی,بزن,کسی که سی تا ازمون عمومی رو بزنه من قسم میخورم میانگین عمومی هاش قطعا زیر60-65 نمیاد
ازمون جامع های تخصصی رو هم شروع کن,با همونا مرور کن اگر چیزی هم میخوای بین همونا بخون
به اینم فکر نکن که الان بقیه قراره چی بگن و شخصیتت نابود میشه,نه نمیشه,ببخشیدا ولی خودشون مثلا چه پخی شدن که از ما انتظار دارن,والا دو فامیل ما همه ازاد خوندن جز اندک شماری,فقط و فقط برای خودت بخون,نه حرف بقیه و نه هیچ چیز دیگه.
یه اهنگم sia داره به اسمalive
اینو دانلود کن ترجیحا برو یه جای خلوت یه هدفونی چیزی بدار توگوشت صداشو تا اخر زیاد کن و وقتی میگه im alive توام با تمام وجودت فریاد بزن,اینجوری قشنگ حس میکنی 25 روز اندازه 250روز وقت داری.

نمیدونم تو بودی تهدیدت کردم دکتر نشی کچلت میکنم یا مبهم؟
به هر حال الان میخوام توروهم تهدید کنم😁
این 25 روز همه‌ی تلاشت رو نکنی(جدا از اینکه هر چیزی میخواد بشه)میام کچلت میکنم,با نمره یک😈😂😁😅

یه قرص جوشان بزن بر بدن و برو داغاااااااااان کن:)))))))))
برو داغان کن💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪


+ میبینم که بدون اصرار من اواتار میزاری,افرین:)))
ولی خیلی اشناعه اواتاره,نمیدونم برای هویجوری بودی,هست 
یا اواتار اون یکی محدثه بوده
کلا خیلی اشناعه:/

++راستی 13 هم که من کنکور دارم میام بهت سر میزنما,باش:)
+++خدافظ ای حیات!:| :)

پاسخ:
سلام رفیق
وقتی دیدم این همه تایپ کردی،بغض کردم..مرسی ازت
تا حالا آزمون نزدم ولی فردا اولیشو میزنم..
باشه سعی میکنم فکر نکنم
مرسی از این همه انرژی،حتما دانلودش میکنم و همین کارو میکنم:)
تلاشمو میکنم...توام داغان کن💪

+:)))
ایول به دقت...نه آواتاره خودمه...آواتار هویجوری:)))

++باش مهندس:)بترکون خلاص شو:)
خداحافظ😉
چقدر خوبید شماها،خوب تر از دوستای واقعی:)
خیلی مرسی ازتون
اگه میدونستم اینقدر دلگرم میشم زودتر پست میذاشتم:دی 
پاسخ:
ایشالا تو شادیاشون جبران کنی:)
یادت نیست قبلا گفتم چه رفیق خوبیم میام به دوستام سر میزنم,گفتی وظیفته:)),الانم وظیفم بود:)
ایشالله همه داغانم کنند:)
حالا از اینا بگذریم به همین برکت که دارم میپزم,دیدم کامنت رو خوندی,بست نشستم جواب بدی😁

من برم دیگه,میام حتما13 تیر
حالتو خوب نگه دار
خدافظ:)
پاسخ:
اون فرق میکرد،الان میگم لطف کردی:)
ببخشید دیر جواب دادم:/
برو خوب بخون
توام همین طور:)
ببین دوره های جمع بندی شروع کن اگه تونستی جمع بندی ها خلاصه مثلا داخل سایت قلم چی هست اون رو دانلود کن و بخون سریع تر میشه :)
عمومی ها رو تست بزن تست و تست 
اختصاصی جمع بندی های قلم یا هر منبعی که داری :)
کنکور های جامع رو شروع کن از 94 داخل ، خارج  و عمومی های هنر و زبان انسانی و ریاضی 
تو میتونی فقط انگیزه میخوای:)
این  کار رو انجام بده حله💜 
تو میتونی :-)😍
پاسخ:
مرسی از راهنماییت  آرام مهربون:)
همه ی این کارا باهم یهویی یه کم زیاده ولی چشم حتما:)
باز هم ممنون^^
یهویی که نیست آروم آروم 
منظورم از تست عمومی مثلا تست های عمومی جمع بندی گزینه دو که گام یک و اینا داره:)
تقسیم کار کن اولویت بندی :)
خواهش میکنم بازم میگم تو میتونییییی💜
پاسخ:
نظرت چیه سه چهار روز وقت بذارم فقط نخونده های عمومیامو بخونم و مرور کنم مثل شب امتحان و بعدش هر روز فقط یه کنکور عمومی بزنم؟
لطف داری..میتونم ولی با برنامه ریزی درست....
اول به نظرم تاریخ آزمون جمع بندی ات رو انتخاب کن 
مثلا امروز آزمون 94
23 آزمون 94 خارج 
اینجوری :)
اگه وقت نیست فقط داخلی ها رو بزن.
به نظرم اول تست بزن ببین کدوم ها رو بلد نیستی ! از جمع بندی ها استفاده کن .
ایده بدی نیست ولی بستگی داره تو چقدر وقت داری و درس های دیگه چه جوریه!
پاسخ:
اهان..اره راست میگی...به نکته های خوب و قابل تاملی اشاره کردی:)
مرسی عزیزم 
ن بابا واقعیتو بذار بعدش!
چرا حق دارن!؟
پاسخ:
امممم...باشه پس فعلا مثبت می اندیشم:)
خب طبیعیه نگرانیشون...
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۴۳ هیوا جعفری
وای منم قرص جوشان خیلی دوست دارم، طعم لیموییشو بیشتر. 
مهم نیست چقدر مونده و چقدر خوندی، تو تمام تلاشتو بکن، مطمعنن به چیزی که می خوای میرسی، نذار استرس جلوتو بگیره، روزای آخر مهم ترن
پاسخ:
عه تفاهم داریم پس:)
مرسی..سعیمو میکنم...
وای من از قرص جوشان خیلی بدم میاد🤦
یادمه بچه بودم هر بار میرفتم دکتر بهم قرص جوشانم میدادتاکیدم میکرد بخورم(بچه بودم زیاد مریض میشدم) منم انواع ترفندارو برای نخوردن استفاده میکردم.
یه بار خونه بابا بزرگم بودیم و باید یکی ازون قرصا میخوردم هیچی دیگ انداختم تو اب یواشکی دادم پسر عموم خورد تازه گفت خیلی خوشمزست بازم داشتی بده خودم میخورم دوتا دیگم دادم بهش😁
پاسخ:
منم بچه بودم بدم میومد،ولی یه بار خوردم دیدم اونقدرام بد نیست و زین پس خوشم اومد:))

آخیییی😅
۱۴ تیر ۹۸ ، ۱۳:۲۲ mohammad.j n.safavi
اخی یه نفر خوشحاله:)
خداروشکر:)
تموم شد دیگه,ازاد شدی ننه😂😁😅

پاسخ:
از کجا میدونی خوشحالم؟:)
خداروشکر که تموم شد...
حس بدی ندارم
ولی امیدوارم نتیجه خوب باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی