تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۲ ب.ظ

یک عدد جوش زده می نویسد!

از وقتی سازمان بهداشت جهانی دوره ی نوجوانی رو تا 24 سالگی اعلام کرده،پروپیونی باکتریوم های آکنس های صورت من به صورت قبیله ای فعالیتشون رو از سر گرفتن:|
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۳
حیات ..

نظرات  (۱۵)

واقعا باید در سلامت عقل اون بهداشت جهانی ها هم شک کرد 
پاسخ:
حس میکنه میخواسته مردم و امیدوارم کنه:/
سلام
ای بابا ,من هیچ وقت جوش نزدم,ولی میگند دست نزنید بهشون که جاشون نمونه
دست نزن جاشون نمونه

پاسخ:
سلام
چه خوب..نه دست نمیزنم:)
جدن تا 24 عه؟ نمیدونین چقدر خوشحالم کردین :))) من همش نمیخواستم بیست سالم شه. حالا میکنمش بیست پنج ^_^ 
پسررر! چقد جوون موندم (((((((:
پاسخ:
آره،خودمم تازه فهمیدم:/ 
تازه از 25 تا 65 سالگی هم جوون محسوب میشیم:))))
یسس!منم تازه نوجوون شدم:)))))
مگه میشه 24سالگی و نوجونی؟
پاسخ:
حالا که شده:)
یه چیزی میگن دیگه:/
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۰۳ شارمین امیریان
سلام.
ولی به نظر من نباید در سلامت عقل بهداشت جهانی شک کرد! واقعا تا ۲۳_۲۴سالگی خیلی از حالات نوجوونی هست حالا نه به اون شدت قبل. ولی هست. من حتی قبل از اعلام سازمان بهداشت هم همیشه به دانشجوهام می گفتم درسته سن نوجوونی رو میگن تا ۱۸. ولی تا ۲۳_۲۴ هم حالتهای نوجوونی تو خودتون می بینید. و تقریبا از این سن به بعده که پختگی دوران جوونی و بزرگسالی کم کم خودش رو نشون میده. مطمئن باش خودتم وقتی از این سن رد شدی تفاوت رو حس می کنی. شاید بشه گفت ۱۸ تا ۲۴ نوجوونی دومه. ولی نوجوونیه! :)
پاسخ:
سلام
موافقم:)
در حالت کلی به نظرم انسان تا سن 40 سالگی در حال بزرگ شدنه و شدت این پخته شدن تا قبل از 30 سالگی بیشتره....و هر بار که به افکار و رفتار و تصمیمات گذشتش نگاه میکنه  تغییراتی که شخصیتش کرده رو حس میکنه...راستش من تصورم از جوونی تمام شدن یه سری از سردر گمی ها و بلاتکلیفی ها و مسایل مجهوله و تا وقتی ثبات رفتار و عقیده پیدا نکردم احساس نوجوونی و گاها کودکی میکنم و حتی در بعضی مسایل هم احساس جوونی میکنم:)
ممنون از نظر به جاتون:)
:)) آفرین خیلی خوب بود
پاسخ:
درس پس میدیم استاد:)
اخییی چه خوب شد 
من نمیدونستم ک😀
پاسخ:
اوهوم خیلی خوب شد:))
گفتم که بدونی نوجوون
خیلی به این سازمان مشکوک شدم O_o
بعد دوره کودکی رو تا چند سال اعلام کرده؟ :|
پاسخ:
فکر کنم فقط ایرانیا اینقدر بهش مشکوک میشن..حق هم داریم:|:)
تا قبل 17 18 سالگی 
مستندات نشون میده این جوش ها تو بیست و پنج سالگی هم رویت میشن :)
پاسخ:
مامان بزرگم قبلا بهم میگفت داری جوون میشی واسه همون جوش میزنی
الان میگه این جوشارو فقط مجردا میزنن
اونوقت به خواهرم که متاهله میگه یدونه بچه بیاری صورتت صاف میشه:|
برای ما پیر ها فرق نمیکنه ... به نظرم به سن نیس به روحیه آدم بستگی داره.
پاسخ:
بله درسته... دل باید جوون باشه ننه:)
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۳۸ هیوا جعفری
0_o واوووو واقعا؟
پاسخ:
مثل اینکه آره واقعا:)
حالا چقد من نگران ابن بودم ی مدت دیگ باید شمع ۲۰ رو ب فوتم و پیرررمیشم...

الوئه ورا خوبه استفاده کن
پاسخ:
عه...فکر میکردم کمتر باشی
بیا پیش خودم منم مثل خودتم

اتفاقا میزنم به پوستم گاهی اوقات..مرسی:)
بعد اینکه بچه آورد چه خواهد گفت؟! :))
پاسخ:
فعلا بچه نداره که ببینم این روش جواب میده یا نه
اگه جواب داد و دیگه جوش نزد اطلاع میدم بهت :))
چ عجبببب:)
اینجا اگ سنمو نگم منو  ۲۳۲۲ و الی به ماشاالله میگن:)
میام پیشِ خودت:)

زود به زود بزن:)

پاسخ:
فکر میکردم یازدهم دوازدهم باشی:|
:)))

چش چش:)
جواب نمیده ولی :))
پاسخ:
منم همین فکر و میکنم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی