تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ب.ظ

وقتی کاکتوسمان گل میدهد:)

ما گل و گیاه زیاد داریم،ولی این کاکتوسای لامصب وقتی گل میدن آدم یه حس و حال دیگه ای بهش دست میده... انگار کسی از کاکتوسا انتظار نداره گل باز کنن...اصلا درس زندگی میشه گرفت ازشون که همیشه ظاهر مساوی باطن نیست....یه بوی ملایم خاصی هم دارن...که فقط من حسش میکنم.. بوی صابون لوکس میدن:/








این آخری کاکتوس نیست ولی دل باز کنه!

+قرار بود پست نذارم خیر سرم:|
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۶
حیات ..

نظرات  (۱۵)

شما فقط نظرارو ببند:///
چ عجبببب
سلام علیکم....

چه کاکتوسای خوشگلی
پاسخ:
سلام :))
نذار به حساب دیکتاتوری:/

چشمات خوشگیل میبینه
بلاگر خوب اونیه حداقل اگه وقت نداره کامنت جواب بده 
دیگ کامنتارو نبنده!
ملتفتی که؟
قطع دنبالم اگه میکنه اشکال نداره!

خسته نباشی:)
کاکتوسش خوشگله
پاسخ:
منو بردی به خاطرات پارسال...
 بلاگر خوب بودن از ما گذشته
ملتفت شدم :| چشمم

بلاگر خوب اونیه که آدرس وبلاگشو عدم نمایش نزنه:/
قربون شما :)

+راستی عالم به عمل به که ماند؟به لاله:))
راستی
چطور از بستنیت میزنی و ذوق نمیکنی؟!
من اگه روزی ۱۰ تا هم بستنی بخورم ۱۱ امی رو با لذت بیشتری میخورم😂😂

والا بخدا به لاله:) به زنبور بی عسل؟ یا لاله بی عسل؟
و اینکه عقده ای شدم دختر اخیششش
اب ِ رو اتیش شد این پستی ک کامنتش اُپنه
پاسخ:
هعییی ننه
تمایلاتم کور شده

 اگه میدونستم ایننقدر حرف داری زودتر باز میکردم نظراتو:|😂
افسردگی نگیر بعد نمیتونیم شویرت بدیما!
اره دوستای من که دیگه.... بچه بغلن...
ما فعلا تو مرحله کتلت سوختع😂😂😂
یه کلیپ هس میگه باید پیشونیت بلند باشه دختر: اینه ببین
http://bayanbox.ir/info/6286060993889425
186/VID-20190526-185515-028

بلاگر به این خوبیم قدر نمیدونی...
اُجرت کامنت من چقد میشه؟!
تازه خصوصیشم حساب کن...
کار از اُف گذشته تف!

مراقب خودت باش درستم خوب بخون💙🧡💚
پاسخ:
با این گل و بلبلا افسردگی چی هست اصن؟:))
والا بخداا

تازه پیدات کردم،میدونم قدرتو:)
دوتا ماچ رو لپات💖

فدای تو...توام همین طور عزیزم😙
حالا مال من بود نداره :)
پاسخ:
واسه منم با تمرکز میشه حس کرد بوشو:)
ایشالا بچه ی شومام به زودی به دنیا بیاد،بیایم شیرینیشو بخوریم[اون شکلک رضایته بلاگ اسکای]
شاعر خیلی ریز و قشنگ میگه که: مرا بخوان به کاکتوس ماندن :دی
پاسخ:
نفسش حق:))
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۰۲ شارمین امیریان
چقدر کاکتوسهات بامزه ن.
پاسخ:
اره گوگولین:)
وای چقد خوشگل شدن :))
مبارک باشه^^

کاکتوسای ما فقط قد دراز میکنن گل نمیدن :دی
پاسخ:
مرسی عزیزم:)
اکثر کاکتوسا گل میدن...شاید هوا گرم تر شد گل باز کنن
چرا این کاکتوسا اینقدر زیاد میشن؟ قشنگ نصفِ یکی از پله های خونه رو گرفتن. و برای ما هم گُل دادن. گلهای کاکتوستون مستدام
پاسخ:
اینم فقط یدونه توپی بود اینقدر شده:|

ولی با نمکن

مرسی همچنین واسه شما:))
مرسی بابت اشتراک این زیبایی
پاسخ:
خواهش میکنم:))

۰۹ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۴۹ هیوا جعفری
خیلی خوشگله *_* واقعا آدم از کاکتوس انتظار این گلای قشنگ رو نداره
پاسخ:
خوشگل میبینی:دی
اوهوم :)
آره واقعا من یکی که توقعی ازش ندارم. :))
پاسخ:
منم توقع نداشتم،گلاشو دیدم تعجب کردم:))
چه گلا خفنی داشتید نمیگفتی:))
من کاکتوس ندوست:|
پاسخ:
دیگه دیگه:))
اونم شمارو ندونست:|
سلام خیلی زیبا ست 
پاسخ:
سلام
ممنون:)
۲۹ تیر ۹۸ ، ۰۲:۲۱ دُخـتَرکــِـ🌼 بی نآم :)
وای چ قشنگن گلها😍
پاسخ:
چشمات قشنگ میبینه:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی