تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

دختران ریش دار

تیتر دختران ریش تو یکی از کانالای تبلیغاتی توجهمو جلب کرد،اولش فکر کردم مطلب در مورد دختراییه که به خاطر اختلال تو هورموناشون ریش دارند...
بعد جلوتر رفتم دیدم نوشته گروهی از دختران برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس با ریش ظاهر شدند:)!
شاید به نظر شماها درد جامعه باشه و اصلا خنده دار نباشه ولی من وقتی عکسشونو دیدم 5 دقیقه خندیدم،شیرین خندیدما خنده ی تلخ نبود..خیلی طبیعی شده بودن لعنتیا!!دلم خواست ریش بذارم
تشخیصشون از چهره آسون نبود،ولی از حالت دست ها و بدنشون با دقت میشد فهمید.

یاد سریال "کافه پرنس "و "تو زیبایی"افتادم هرچند که پسر شدن تو کره زیاد سخت نیست،چون همشون شبیه همن:|

من خودم در حدی فوتبالیم که میدونم رئالی و پرسپولیسیم و یه نیمچه تعصب الکی دارم روشون در حدی که گاهی کل بندازم با عموهام...البته بدم نمیاد از فوتبال گاهی وقتا جذابه...یه زمانی هم دروازه بان کوچمون بودم بهم میگفتن سنجاب پرنده،آخه یه بار شیرجه زدم توپ و بگیرم زانوی شلوارم پاره شد،ولی نذاشتم گل شه،حالا چرایی سنجابشو نمیدونم:/
ولی خب سر جمع شاید اسم 5 تا بازیکن بلد نباشم،هرچی بلدم مربوط به 6 7 سأل پیشه ...ولی اینا دلیل نمیشه حق ندم به اون دسته از هم جنس هام که دلشون میخواد از نزدیک تیم مورد علاقشونو تشویق کنند چون دختر فوتبالی کم نمیشناسم بین دوستام و همیشه این عشق و علاقشون نسبت به فوتبال برام جالب بود.
نمیخوام بحث و سیاسیش کنم،ولی خب چرا اشکالی داره بابا جان اون همه جایگاه هست تو ورزشگاه یکیشو کنند مخصوص بانوان؟دور تا دورشم پرده بزنند اصلا!


+راستی از این به بعد اسمم تودلی نیست...حیات شدم :)
[از طرف یک عدد تنوع طلب که عکس آواتارش را هم ناکووت کرده]

++تعداد پست هام رفته بالا!احتمالا این آخرین پست این ماه و ماه آینده باشه..
توی این روزای مقدس مارو هم دعا کنید،من که همتون و دعا می کنم:)


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۸
حیات ..

نظرات  (۸)

فوتبال نه دیدنش و نه بازی کردنش واقعا هیچ لذت و جذابیتی واسم نداره :/
پستاتم که زیاد نیست.من دیدم طرف توی یک ماه بالای 100 تا پست گذاشته :| دیگه 100 تا پست توی یه ماه مناسب وبلاگ نیست واقعا،مناسبه توییتره.
پاسخ:
تو ایران یه کم عجیبه ولی خب کاملا به خلق و خوی آدم بستگی داره این علایق:)

نسبت به ماه های قبل زیاده یه کم:/
یعنی از این به بعد من باید بیام بگم
سلام ای حیات!:/
اواتار→_→

منم دعا کن,منم دعات میکنم:)

+ خدافظ ای حیات😶
پاسخ:
"ای" هر کدوم از اسمامو که میخوای بگو:|
اتفاقا وقتی داشتم آواتار و پاک میکردم یاد تو افتادم:/بزرگترین دلیلی که عکس آواتار گذاشتم گیر دادنای تو بود:)
دعا میکنم...مرسی:)
نمیرم که بابا،سعی میکنم پست نذارم:/
شایدم امروز چون گند خورده بود تو درس خوندنم جوگیر شدم...تا دو بار پای حذف سایت رفتم:/
پس میگم 
سلام ای محدثه😁
عه خب یادم باشه بازم گیر بدم اواتار بزاریD:
پاک نکنیا یه وقت حیفه,من اگه وبلاگ اولیم رو پاک نکرده بودم الان سه چهار سال بود وبلاگ داشتم,ولی پاک کردم الان وبلاگی دارم با قدمت 18 روز:(
درسم ولش فدا سرت,از این به بعد رو داغان کن💪💪💪💪💪💪

+خدافظ ای محدثه☺

راستی میدونستی "تودلی" بیشتر از اینکه تودلیجات رو القا کنه تودل برو بودن رو القا میکرد.
# نکته کنکوری😅

پاسخ:
عه:))

دیگه گول نمیخورم😆
نه پاک نمیکنم
آره تو وب پاک کردن سابقه داری تو:)
نمیشه ولش کرد متاسفانه:/

+آره میدونستم واسه همون عوضش کردم:)
هی ویرایش شد که:/
این دخترا چه حوصله ای دارن والا:||||
من حتما دعات میکنم:))))
پاسخ:
منم نمیتونم درکشون کنم:||واقعا حوصله میخواد:/
مرسی عزیزم،عشقی:)))
من نهایت فوتبالی بودنم بازی کردن فیفا بود:/
پست بذار خب عههه-_-
پاسخ:
خب همینم خیلیه:))
فک نکنم دووم بیارم،احتمالا بذارم:/
منم آخرش یه روز ریش میذارم میرم ورزشگاه با این وضع :)) 
پاسخ:
قبلش بگو منم میام:)))))
بذار بذار من از همینجا حمایتت میکنم:)
پاسخ:
چاکریم:)
فوتبالی نیستم ولی حق میدم چون این حق طبیعی هر انسانیه که علاقه ش رو دنبال کنه حتی اگه اجازه شو نداشته باشه و چه محدودیت احمقانه ای
پاسخ:
آره واقعا 
خیلی احمقانه!:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی