تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ

راه اتصالی

برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه 
برایش روزه بگیری یا نه 
فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی

اما اینها برای من و تو فرق می کند...
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم ، من گفتم من با ایمان ترم و تو گفتی من!

و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد.
به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم 
اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری 
بهشت...‌‌

#دکتر_الهى_قمشه_اى




+هرکس به شیوه ی خود به خدا نزدیک می شود 
یکی با یقین،دیگری با انکار و سومی با تردید 

پائولوکیئولو

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۲
حیات ..