تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

مالاچ مولوچ

در عهدی که جوییدن آدامس های پرحجم خرسی که فک و دندون و نابود میکرد رو بورس بود مامان بزرگم همیشه بهم میگفت دختر باید آدامسشو نصف کنه نصفشو بذاره لای دستمال کاغذی و داخل کیفش نصف دیگش هم بذاره پشت دندونش و هر چند دقیقه یکبار تو دهنش بچرخونه:)))
از اون جایی که بچه ی حرف گوش کنی بودم و رابطه ی خوبی با کیف نداشتم همیشه نصف آدامسام به نحوی حروم میشد،یا تو جیبام له میشد یا توسط کس دیگه غارت میشد:|
در کل آدم آدامس خوری نیستم..تفریحی میجوعم:)
 ولی این عادت تو سرم موند..آدامس موزی نصف کردم،اربیت نصف کردم،بایودنت و شیک و سقز معمولی هم نصف کردم.. 
و در حال حاضر معروف شدم به آدمی که همیشه یه نصف آدامس تو جیب و کیفاش داره:)
اون موقع نمیدونستم دلیل این حرف مامان بزرگ چیه...شاید اگه 3 4 سال بعدش این نصیحت و بهم میکرد عمرا گوش میکردم و جبهه میگرفتم چرا فقط دخترا باید این کارو بکنن؟چرا پسر خالم نه؟علیرضا نه؟چرا میلاد نه؟
البته هنوزم همین فکر و دارم..همه باید آدامساشونو نصف کنن:))
پیر و جوون و مرد و زن و دختر و پسر 
مالاچ مولوچ راه نندازیم با صدای آدامس:| حالا نمیخوام دخالت کنم شاید یکی عشق میکنه با این کار ولی حداقل تو اماکن عمومی مثل کتابخونه یه بسته کامل آدامس نندازیم تو دهنمون و تند تند بجوئیم..بابا صدای آب دهنت که رو اعصاب منه به درک!تمرکز خودت بهم میخوره دوست عزیز:/
امان از رودرواسی که نذاشت بهش تذکر بدم:/

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۸/۰۱/۲۴
حیات ..

نظرات  (۱۰)

۲۴ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۳۶ احسان شریعتی
غیر مستقیم‌تر از این نمی‌شد این نکته‌ی اخلاقی را به یه کوچولو یاد داد، احسنت به این مادربزرگ کاردان :))
پاسخ:
:))
البته الان حوصلشون کم شده مستقیم تذکر میدن:)
:)))))))
پاسخ:
^^__^^
به مادربزرگت میگفتی بهش تذکر بده :)
پاسخ:
الان دیدم که به این کامنت جواب ندادم:/ببخشید 

احتمالا مادر بزرگم باهاش برخورد میکرد:|
تازه بعضیا هستن که با زبون فرمش میدن و با یه دم، میکشوننش تو و شاتالاق میترکه و صدا میده، دلم میخواد خفشون کنم.. جدی میگما. یعنی همه ی اهل فامیل میدونن کنار من این کارو نباید بکنن :))
پاسخ:
یا خدا:))
اینجور کارا با آدامس تنهایی عب نداره ولی خب تو جمع زیاد جالب نیست:/
من ادامس خور قهارم 
همیشه تو دهنم ادامسه 
ولی اعلب گوشه لپمه گاهی میجوم...
و البته عمرا ادامسم رو نصف نمیکنم :)) درسته دوست دارم 
پاسخ:
شما دیگه واردی:))
یه بسته ی کامل هم بجویی موردی نیست:)
منم آدامسمو نصف می‌کنم! بیشتر برا اینکه نمی‌خوام زود تموم بشه :))
پاسخ:
دلیل قانع کننده ایه:))
چ مادربزرگ با فرهنگی :)))
چقدرم زشته این کار تو کتابخونه یا سرکلاس
پاسخ:
تشکر:))
خیلی زشته:)
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۳۵ مریــــ ـــــم
یاد همکارم میوعتم قلبم درد میگیره
پاسخ:
همونی که سرما خورده بود دستمال نداشت؟:دی
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۲۳ مریــــ ـــــم
اره خودشو
همون که با صدا ادامس میجوعه
پاسخ:
عیی:////
ولی من دلم میخواد یه بسته رو کامل  مالاچ مولوچ کنم😂
حالان تو کتابخونه و بیرون
کیفش تو خونس بیرون ک زشتِ😂
پاسخ:
تو خونه عب نداره...منم ازین کارا میکنم:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی