تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ب.ظ

ذهن پر حرف

ذهن من! اینقدر اصرار نداشته باش که همزمان به مسائل مختلف فکر کنی..
یه کم خاموش شو
میدونم موتورت هیچوقت خاموش نمیشه،معلومم نیست فازت چیه!یه بار میگی آره یه بار میگی نه!یه بار شیطون میشی یه بار فرشته ی آسمونی!مامان بزرگم میگه وجدان ما فقط مارو ترغیب به کارای خوب میکنه،اون شیطونه که میگه کار بد کن !ولی من میگم تو یه مارموذی هستی که مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنی یه دفعه ترغیبمم میکنی جمعه شب های شهرام صولتی پلی کنی بالا پایین بپرم،بعد دو ثانیه بعد منو یاد درس و مشقم میندازی...دو ساعت بعد ترس از آینده رو میدازی به جونم...خیلی مسخرست !ترس از آینده ای که هنوز نیومده!...بعدشم میخوای به راه راست هدایتم کنی و تسبیح بدی دستم...تو لنگ اینی من صدایی بشنوم یا چیزی ببینم تا به خاطرش بری تو فکر.
 وقتی مردمم میخوای پچ پچ کنی ریز گوشم که هی دختر...دیدی بالاخره توام سکته کردی و کارت تموم شد؟..بعد هی یادم بیاری که چقدر بیخودی حرص خوردم تو اون چند سال...
.تو حتی تو خوابم ولم نمیکنی...اگه بخوام میتونم موقتا خفت کنم ولی همیشه که نمیشه من بالا سرت باشم:|آدم باش!

+معلم ادبیاتمون میگفت این بیت"دل براین پیرزن عشوه گر دهر مبند/کین عروسیست که در عقد بسی داماد است " رو من هر بار که میشوم انرژی میگیرم و بی حد و اندازه دوسش دارم....منم امروز اتفاقی شنیدمش و یه حس خوبی گرفتم...خداییش خیلی قشنگه:)
در عجبم از ذهن خلاق شعرای عهد بوق..


++ یه روزی انتقام همه ی این پنج شنبه هایی که آبکی و خاکستری گذشت و میگیرم:)
آخه پنج شنبه که نباید بارون بباره...پنج شنبه باید هوا آفتابی ملس باشه،تا ظهر همه کارات تموم شه و بعد از ظهرش با خیالت واسه خودت باشه...


+++ آدما دو دستن:یا ذرت مکزیکی دوستن! یا ندوستن! 
هرچند که دسته ی دوم در گمراهی آشکارند...ولی خب خوشحالم که داداشمم جزو دسته ی دومه و هفته ای چند بار خداروشکر میکنم به خاطر این موهبت:|
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹
حیات ..

نظرات  (۶)

پس سهم ذرتش برای توعه :)
پاسخ:
نه،بیشتر خوشحالم ازینکه اون سهم منو نمیخوره:))
در این حد مظلوم:|
اها از این جهت D: داداشا همینن دیگه
پاسخ:
بله دیگه،ماهم فقط میسازیم :))
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۴۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
ذهن آدم که اصولا کارش همینه .... اصلا کارش وارد کردن استرس به آدمه

+ در مورد ذرت مکزیکی هم من فقط نسخه خانگی رو دوست دارم ...
که این دسته ندوست ها خیلی به نفع ذرت دوست ها میشه
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه همین گاهی اوقات سلب آرامش میکنه:/

+صد در صد موافقم..هم بهداشتیه هم به صرفه :))

خوبه که . یک ذهن فعال. من میگم خاموش نشه. چون بعضی آدما یک بار برای همیشه مغزشون خاموش میشه و دیگه از کسی هم کاری بر نمیاد . پس اگه خاموشش کردین این کلید روشن شدنش رو هم بذارید (:




پاسخ:
ذهن فعالی که متمرکز باشه رو یک موضوع خوبه :))
مغز اگه خاموش شه که کارمون تمومه:دی
منظور من فکر و ذهن بود که خاموش شدنش به معنی استراحتشه(:
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۰۹ هیوا جعفری
شاید اگه می تونستیم یه وقتایی خاموشش کنیم عالی میشد. 
شعرش خیلی قشنگه
پاسخ:
با فکر کردن به هیچی میشه:))
ذرت مکزیکی D:
پاسخ:
یسس:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی