تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ب.ظ

درگیری:)

یک /ما از اوناشیم که تو هواپیما نیستیم،ولی گوشیمونو رو حالت پرواز میذاریم که امواجش اذیتمون نکنه..هه!:/
نمیدونم قبل از من هم کسی این شیوه رو پیش گرفته یا من اولین نفرم؟!از اونجایی که من از ساعت و تایمر گوشیم زیاد استفاده میکنم گوشیم دائماً ور دلمه...همش حس میکنم این امواجش قراره تاثیر منفی روم بذاره..حتی دغدغه شده برام...خوشبختانه تنها کسی که به گوشیم زنگ میزنه خواهرمه که اونم به خاطر طرح رایگان رایتله ...اون بنده خدا هم فکر کرده بود مزاحم دارم که همش رو حالت پرواز میذارم گوشیمو:|


دو/شما هم بعد از عطسه کردن یه حس آرامشی بهتون دست میده؟البته عطسه ی سرما خوردگی و نمیگما..عطسه های یهویی که  موقع تحریک گیرنده های بینی بوجود میان و میگم،مثلا موقع خوردن نوآفتاب به بینی،یا سرمای یه لحظه ای یا کندن مو از صورت و.. 
دلم میخواد فقط عطسه کنم:)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۳
حیات ..

نظرات  (۱۲)

منم درگیرم
مخصوصا دومی,اصلا زنده میشم:)
پاسخ:
عع،پس تنها نیستم:))
آره واقعا حس خوبی داره
حالا واقعا مزاحم داری؟ 
خوش به حالت ما همونم نداریم :))(
پاسخ:
نه منم مثل شما مزاحم ندارم:))
فکر کنم دیگه دوده ی مزاحم تلفنی گذشته:/ 
عطسه خیلی خوبه واقعا :))
پاسخ:
اوهوم،خییلییی^_^
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۵۰ هیوا جعفری
فکر نکنم اتفاقی بیفته این همه ساله این همه آدم کناره گوشی و امواجشن حتی اگه گوشی خودتو خاموش کنی گوشی پدر مادر و همسایه و کلی آدمه دیگه هستن، اونا رو که نمی شه کنترل کرد.
عاره واقعا عطسه اینطوری سر آدمو سبک می کنه انگار
پاسخ:
میدونی اگه قراره اتفاقی بیوفته به تدریج میوفته...فعلا نسل موبایل دار ها (آونایی که از جوونی داشتن )پیر نشده که بفهمیم چی میشه:|البته امیدوارم اتفاقی نیوفته
حتی من شنیدم امواجش رو خواب دیدن هم تاثیر گذاره
۲۴ بهمن ۹۷ ، ۱۰:۲۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

مسلما امواج تلفن همراه خصوصا در فاصله های نزدیک زیانباره (بماند که ما کلا از آلودگی موجی و تشعشعی رنج میبریم)

لذا هر چی کمتر کرد استفاده ازش رو بهتره

من خودم شبا میذارم رو همین حالت پرواز چون از آلارمش میخوایم استفاده کنیم.

ولی در کل هر چی کمتر باشه بهتره

+
سر کلاس فیزیک بهداشت (یکی از درسهای بچه های هسته ای که بحث میزان تشعشع و حد مجازش برای سلامتی رو بررسی و محاسبه میکنه و تو طراحی راکتور خیلی مهمه) یبار با استادمون نشستیم امواج موجود رو تو اصفهان اندازه گیری کردیم

نتیجه اش خیلی جالب بود!!!

دقیقا متفق القول همه میگفتن قاچاقی زنده ایم :))))
پاسخ:
سلام صد درصد همین طوره..
هر چند همه ی وسایل ارتباطی مثل تلویزیون و رادیو و لپ و تاپ و... این امواج و دارن.

ما دبیرستانمون درست کنار دکل مخابراتی بود:| اکثر روزا بعد از ظهرا سردرد میگرفتیم..بعد فهمیدیم از امواجه..

الان دیگه همه قاچاقی زندن:))))
نه تنها به من ارامش نمیده بلکه ارامشو از بقیه هم میگیره |: 
یکم بد عطسه میکنم ((:
پاسخ:
از لحاظ ایجاد آلودگی صوتی که خب اکثر مواقع طبیعیه:)
منم بعضی جاها عطسمو قورت میدم:||

نه ولی من خودمو سانسور نمیکنم هر جا بوده هرچند رسمی بلند عطسه کردم |:
پاسخ:
کار پسندیده ای کردین:)
میگن جلوشو بگیری ممکنه مویرگای مغز پاره بشن:|||
وای خدایا شکرت بالاخره اواتار گذاشت😂
مبارکه:)
پاسخ:
ههه:ِدی
فعلا الکی یه چیزی گذاشتم 
مرسی مرسی:)
همینم پیشرفت بزرگیه:)
پاسخ:
:)))))
محدثه یه برنامه ای بود بزای کنترل استفاده از گوشی 
اونو اسمش رو بهم میگی یادم رفته
پاسخ:
سلام..flipd 
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۱ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۴۷ دلآشفت. . .. ..
گوشی موقع درس کنار ادم نباشه بهتره.
با تایمر سنج زمان بگیری مثلا.
بخاطر ضرر نمیگما کنارت نباشه فک کنم تمرکزت بیشتر بشه
و باعث شه کمتر نت استفاده کنی
پاسخ:
فعلا تایمر سنج ندارم
ولی اگه کنارم باشه قفل میکنم همه ی برنامه هاشو که استفاده نکنم ازش
راست میگی قبول دارم حرفتو،مرسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی