تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
يكشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ب.ظ

طلسم شدگانیم:)

ماجرا از اون جایی شروع شد که یکی از دوستام  پشت سر هم هی اتفاقای بد واسش میوفتاد و سر هر کدوم از  اطرافیانش  یه بلایی میومد،اولش که نامزدیش با پسر عمش بهم خورد(پسره نرمال نبود) بعد کل روابط عمه و عمو و مامان بزرگش اینا باهاشون خورد تو هم...بعد یه ماه نگذشته متوجه پسری شد که نزدیک سه ساله دوسش داره ولی تا حالا بهش نگفته بود، خلاصه اینا رفتن تو فاز عاشقانه و قرار برای ازدواج  و خانواده هاشونم در جریان بودن که میزنه پسره تصادف میکنه:( و بعد از دو ماه هنوز تو بیمارستانه...تو این حین پای یه پسر دیگه میاد وسط که اونم به دوستم علاقه داره:دی

اونم بنده خدا هم تصادف میکنه ولی فقط دستش میشکنه (انگار پسرای مردم بر حسب علاقه بهش مصیبت میبینن)

خلاصه یکی از دوستای دوستم بهش  میگه که خیلی مشکوکه که همش بد میاری احتمالا یکی طلسمت کرده یابختتو بسته، و آیدی یه دعاگر و میده بهش..از شانس اون دعاگره هم میگه تو رو طلسمت کردن،بعد میگه 500 تومن واریز کنید تا طلسمتونو بکشونم:/ 

نمیدونم تا حالا پیش فالگیر یا دعاگو و دعاگر و اینا رفتید یا نه ولی بعضیاشون خیلی باحالن ،اون ناوارداش اول اسم مادرتونو میپرسن

دوستم گفت بیا برای اینکه تشخیص بدیم ایشون شعر تحویلمون داده یا خیر توام برو پیشش بگو من تو زمینه ی کنکور همش بد میارم 😂دو ساله که تلاش میکنم ولی نتیجه نمیگیرم.

اولش ترسیدم گفتم نه عامووو، حالا میزنه جادوم میکنه بیا،بخت منو ببنده کی میخواد جواب بده؟میخوای بچه هامو بی پدر کنی؟

اونم هر هر میخندید،میگفت ای کاش به توام بگه طلسم شدی خیالم من راحت شه..

خلاصه منم رفتم پی ویش گفتم فلانه و مشکل درسی دارم و اینا،گفت امکان داره طلسم شده باشی ○_0

بذار شب برات میبینم،بعدش گفت فقط واسه خودت ببینم؟یا واسه شوهرتم میخوای؟:/

از همین حرفش فهمیدم که هیچی بارش نیست 

گفتم مجردم حاج خانم 

خلاصه شب اومد گفت طلسم سنگین افتاده روت که ممکنه تو هر کاری به مشکل بخوری...(نه بابا!!)

گفت اگه خواستی هزینه ی شکستن طلسم 500 هزار تومن میشه!

و این شد که فهمیدیم که بعله!شعری مفت بیش نبود ...و دوستمم از ذوق این که طلسم نشده بندری میزد.



من به رمالی و فال قهوه و اینا اعتقاد ندارم،مخصوصا مجازیش که الان بازارش داغ داغ شده...ولی به طلسم اعتقاد دارم چون تو قرآنم هست...ولی شنیدم فقط یهودیا میتونن طلسم کنن کسی و:/ و کسایی میتونن طلسم و بشکونن که با اجنه در ارتباطن ،خیلی دوست دارم در مورد پیشگویی و جن بیشتر بدونم

یکی از دوستای مجازیم داره دوره ی فالگیری میبینه:/

ولی بعضیا هستن ذاتا استعدادشو دارن 

آدم تعجب میکنه از اطلاعاتی که دارن،من واسه سرگرمی میخواستم برم پیش یکی از آشناهای خالم که خیلی وارده مامانم نذاشت،گفت اون برا کساییه که مشکلات خاص دارن،حالا میزنن مشکل درست میکنن بیا،راستش خودمم اصلا دوست ندارم از آینده بدونم.


+ببخشید که اینقدر نگارشم ضعیفه،حرفای جالب واسه گفتن زیاده ولی وقت واسه جمله بندی و تایپ درست و حسابی نیست :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۷
حیات ..

نظرات  (۱۱)

سلام
عجب,من که هیچ اعتقادی ندارم,کلا همشون یدون استثنا یه سری دزدن:/
خوب نوشتید که
اینم بگم من صرفا چون گفتید چه خبره این همه خاموش,خاموش دنبال کردمD:
وگرنه ما از اون خونواده هاش نیستیم خاموش دنبال کنیم:)
پاسخ:
سلام:)
من نمیدونم اعتقاد داشته باشم یا نه:/بعضیاشون که فقط فانه،ولی بعضیا خیلی عجیبن
لطف دارین:)
پس اون دنبال کننده ی خاموش 6ام شمایید:|
فکر میکردم بعد گفتنم خاموشا کم شن نگو زیاد شدن،خاموش یا روشن مهم نیست...مهم اینه که آشنا نباشین ..خوش اومدین 


فال قهوه واقعا کودتا میکنه :/
پاسخ:
تازه گرون ترم هست:)
کاریم نداره فقط تخیل قوی و تصویر سازی میخواد:/من اکثرا بعد خوردنش فال میگیرم واسه خودم😂
نه ولی جدا از این بحث کلاه برداری و این حرفا
هستن کسایی که دقیق میگیرن و واقعا بلدن
پاسخ:
آره هستن 
آشنای خالمم همین طوریه،اولش کلی از زندگیت میگه و دهنت وا میمونه بعدشم از آینده ...بهت میگه چه کاری و انجام بدی،واسه ی اینا 5 هزار تومن میگیره،آون با کارت انجام میده و انگار بهش وحی میشه!!از 16 سالگی این توانایی و پیدا کرده...
یکی از فامیلای ما هم اینجوریه
اصن عجیبببب
پاسخ:
خیلی عجیب:/
۰۸ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۱۰ هیوا جعفری
فقط یهودیا نیستن که طلسم می کنن تو مسلمونا هم هستن ولی خیلی کم. بیشتر کلاه برداریه مثل همونی که شما دیدین. واسه منم خیلی جالبه اینجور چیزا :))
پاسخ:
آره تو گوگل هم سرچ کنیم یه سری از دعا ها رو میاره که کاربرد های مختلف داره...ولی میگن طلسم واقعی فقط یهودیا میکنن بقیه فقط دعا میخونن..سر در نمیارم والا!خیلی نامردن کسایی که بقیه رو طلسم میکنن:/
۰۸ بهمن ۹۷ ، ۰۸:۲۷ اسمارتیز :)
عمیقا به فال و اینا اعتقادی ندارم :) به یه سری از چیزا البته مثل انرژی‌درمانی. و اینا تا حدودی چرا ولی به فال و کف‌بینی همیشه به چشم یه سرگرمی نگاه کردم تا یه اعتقاد :) 
حالا اونایی که میگی کارشون خفنه، یعنی واقعا درست میگن همه چی رو؟!
پاسخ:
والا من تا حالا از نزدیک ندیدم همچین کسایی و ،ولی خالم اینا که رفته بودن پیشش هر چی در موردشون گفته بود درسته بود،مثلا میدونست چند تا بچه دارن،یا میدونست شوهر خالم چه اخلاقی داره:||..یا اینکه وقتی عکس مامانم و بهش نشون دادن گفت من نمیتونم در موردش چیزی بگم چون هیچ اعتقادی نداره و واقعا هم اینطوره!البته این خانم ایرانی نیست اهل آذربایجانه...اما در مورد پیش بینی میگه من هرچی تو دلم میاد میگم اگه نشد به من ربطی نداره،ینی سری از احتمالات و بیان میکنه
فکر میکنم طلسم واقعیه و هر کسی که بلد باشه میتونه انجام بده. از آشناهامون طلسم واقعی رو دیدن و به نظرم خیلی بده که آدما دنبال طلسم کردن همدیگه ان اونم از نوع بدش!! 
پاسخ:
اوهوم درسته
آدم خیلی باید وقیح باشه که قصد طلسم کردن کسی و داشته باشه:/
من با دختره و رماله کاری ندارم، ولی نگارشت خیلی هم خوب و روان بود، حوصله کردم بخونمش و اصلا هم خسته نشدم

پاسخ:
عه چه خوب!مرسی:))
ممنون که خوندین
۱۷ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۱۵ آقای سر به هوا :)
من واقعیشو دیدم!
رمال میگم البته این واقعیا اینجا رمال نیستن جن دارن!
500 تومن هم نمیگیرن! 200یا 300 تهش!
پاسخ:
آره اتفاقا یکی از دوستامم میگفت که پیش که رمالی رفته بود که جن داشت،بعد اون 
جنا طلسم و میشکستن...آدم تنش مور مور میشه :/
۱۷ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۳۶ آقای سر به هوا :)
اون رفیقتونم مسخره بازی بوده رمالش!
این طرف دستتو میگیره و تو خودت میبینی چه شخصی در چه زمانی طلسم کرده تورو!
همینقدر خفن 300 تومن!
پاسخ:
جل الخالق 
برگام ریخت:||
اوفففف چه شانسا دارن مردم! عاشق پشت عاشق! :/ 
یعنی این دو سال تو بیمارستان بوده بعد دوستتون با سومی شروع کرده یعنی؟ یعنی با اون پسر دو ساله هه کات کرده بوده؟ 


والا نفهمیدم چرا گفتین نگارشتون خوب نیست؟ 
پاسخ:
آره واقعاا...خودشم میگه نمیدونم عاشق چیم میشن
البته بیشتر شبیه خاستگاره تا عاشق....فقط همونی که دو ماه بود بستری بود عاشقش بود.که متاسفانه تا الان هم خوب نشده،بدنش حس نداره،نمیتونه حرف بزنه 
دو سال نه!دو ماه....گفتم سه سال بود که دوسش داشت ولی بهش نگفته بود..
نه دوستم خودش سومی و نمیخواست،سومی فقط بهش ابراز علاقه کرده بود و تقریبا خاستگاری

+بیشتر منظورم از نگارش جمله بندی درست بود...اینکه از نظر ادبی مشکلی نداشته باشه نوشته....مثل خیلیا که هم روز نوشت مینویسن هم اصول و رعایت میکنن..من همین طوری مینویسم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی