تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۵۳ ب.ظ

خشم اندر توهم

ما یه همسایه پایینی داریم،چون پنجره اتاق من مشرف به حیاط اوناست،بیشتر سر و صداهاشونو میشنوم...بعد تازگیا فهمیدم که همسایمون بارداره،
امروز داشتم درس میخوندم،شنیدم دخترش که 5 سالشه داره بلند بلند با یکی بحث میکنه میگه اگه به حرف آبجیت گوش نکنی چشمات و در میارم:|فهمیدی؟من آبجیتم ازت بزرگ ترم هر کاری گفتم باید بکنی:|
اولش فک کردم اینا بچشون به دنیا اومده و زود رشد کرده،بعد متوجه شدم توهمی بیش نیست:|

+کاش یه دوست درست و حسابی داشتیم که حداقل شادمهر طوری خودمون همدرد خودمون نمیشدیم:/

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
حیات ..

نظرات  (۳)

۲۶ دی ۹۷ ، ۰۸:۴۵ هیوا جعفری
😂😂😂😂 وای چقدر بامزه
پاسخ:
:))))))^_^
چه خشن !! :))

پاسخ:
تازه صداشم زیاد بچه گونه نیست :|
(((: بازم خوبه متوجه شدین
پاسخ:
اتفاقا سه روز پیش بچشون به دنیا اومد:)
من دیر فهمیدم
در حدی زمان زود میگذره که الان ممکنه توهم نباشه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی