تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

پاییزز بمون:(:

اصلا نفهمیدم کی اومدی...

 امسال برگای نارجیتو ندیدم،

صدای خش خش نشنیدم 

زیر بارونت خیس نشدم

تو هوای نمناکت چای و باقلوا نخوردم...

ها نکردم...

نوک مماغم سرخ نشد:)

میدونم کم لطفی از من بود تو این اتاق و کنار این دفتر کتابای گردن کلفت تحویلت نگرفتم،

ولی دید زدن آسمون نارنجی و معمولا ابریتو موقع طلوع آفتاب خوب بلدم...

من تا آخرش باهات گرم میمونم حتی اگه سرمای خودت تنمو بلرزونه،نمیذارم سردت شه دلبرم:))



+ایح ایح..خودم میدونم لوس شدم:/


++کلی حرف دارم که نمیدونم به کی بگمشون:/همشونم چرت و پرت و بدرد نخور.نه خواهری نه رفیقی..خودم و قانع میکنم که همه کار و زندگی دارن،کی حال داره به حرفای تو گوش بده..و منصرف میشم از باز کردن سر صحبت..

از وقتی از گروه دوستای بی تر ادبم لفت دادم واقعا نمیدونم آهنگا و پیاما و عکسای باحال و کجا بفرستم؟:/شعر و نوشته های عاشقانه ی بی مخاطب کم بود،حالا باید اینارم ذخیره کنم :))


+++یکی از حسای خوب وقتیه که ازت میپرسن ععع توام ناخن کاشتی؟بعد تو با چشمای قلبی میگی ناخنای خودمه😏 

بعد از سه چهار ماه تلاش متوالی و خوردن قرص ویتامین بالاخره موفق شدم به ناخنای چکش نخوار و بلند دست یابم:|


++++و اینکه دعا کنید برام..

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳

نظرات  (۴)

ولی من همرو انجام دادم ...مخصوصا تو برگای نارنجی توی جنگل قلط بخوری و عکس بگیری:)))

++واقعا راست گفتی اصلا بیا اینم    لاااایک :)
بی تر ادب خوب بود...
+++ناخن منم بزرگ میشه ولی چکش خواره :))ولی چون پسرم ادب شرط میکنه برش دارم وگرنه منم بهش لاک میزدم:)))


پاسخ:
عع برگشتید :)
باشه حالا دل ما رو آب نکنید:|

++انگار تنها نیستم:))لایک بک

:)))
نمیدانم نهان از من،چه نیکی کرده ای با “دل”…؟
که چون غافل شوم از اون ، دوان سوی “تو”می‌آید!!!
پاسخ:
احسنت
۲۳ آذر ۹۷ ، ۱۶:۲۳ آسـوکـآ آآ
کاش این یه هفته باقی مونده یه ماه کش بیاد...
پاسخ:
اوهوم،زود گذشت..
۲۴ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۹ هیوا جعفری
جدی کاش نره حیف این همه خوشگلیای پاییزه. 
منم کسی رو ندارم. تمام پیام هام رو هم توی یه کانال می ذارم حداقل چارتا بازدید بخوره دلم شاد شه...
وااای خوشبحالت من ناخنام تا میاد به جایی برسه سریع می شکنه خیلی مزخرفه
پاسخ:
خوبه پس زیادیم،یه انجمن تشکیل بدیم:)))من ذخیرشون میکنم بعدا واسه اشخاص مرتبط میفرستم..
ناخنای منم اونجوری بود،واسه ریزش مو رفتم دکتر چندتا ویتامین داد،الان خیلی سفت شده..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی