تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ

گذشتن از عشقت کار من نیستش،مراقب حال گلوم باش...

چگونه می توان چشم از تو پوشید وقتی تمام وجودم خواستنت را هجی می کند؟
آن زمان که نگاهم به نگاهت گره میخورد از کنترل حرکت دستانم عاجزم...اصلا میدانی چیست؟..من بی اراده ترینم در برابر تندی وجودت وقتی تمام سلول هایم در آتش فلفل هایت می سوزند و من همچنان بی شرمانه با چشم های سرخ از حدقه در آمده دستانم را به سمتت دراز میکنم...گلو درد که چیزی نیست جانم را فدایت میکنم:)))
ای که به هنگام گلو درد راحت جانی مرا!! فقط بمان فقططط بمااان....ببین کنار تو حال من خوبه تا آخرش مال خودم باش😢😢
سر کشیدن سرکه ات هم آرزوست...

امضا:یک ترشی کلم دوست 






+عنوان از "یه خونه"ی امید افخم با تغییر

++نمیدونم چرا نه قالب به دلمه نه اسم وبلاگ:/عوضشون کنم؟
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
حیات ..

نظرات  (۸)

۳۰ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۷ دخـترکــی با قـلـب صورتــی
اتفاقا اسم وبت خیلی جالبه
پاسخ:
مرسی از نظرت،اسم شماهم خیلی قشنگه قلب صورتی جان:))
۳۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۹ دخـترکــی با قـلـب صورتــی
ممنونم اجی 😊😊
پاسخ:
💖💕💟💗💞
خوبیه ترشی کلم اینه,درست کردنش راحته
ولی سیر ترشی و پیاز ترشی و ترشی ریز و البالو سه هیچ ازش جلو اند:)

خوبند که
پاسخ:
دس شوما درد نکنه،این ترشی کلم مارو فرستادی ته جدول که:)))خوب این همه مورد محبت قرارش دادم تو پست:دی
سیر ترشی و هستم ولی بقیه رو نچ:/
:))
ترشی است دیگر ! نمی‌شود از آن دست کشید
پاسخ:
هعییی هعییی هعیی
همشون خوشمزه اند:)
پاسخ:
در این شکی نیست:)
اسم خودتو بزار هویج اسم وبت رو هم کلم :)
پاسخ:
مرسی از نظر حتما بهش فکر میکنم...در کل شباهت عجیبی به سبزیجات دارم:))
۰۱ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۹ آسـوکـآ آآ
یک عدد سرماخورده ترشی به دست هستم :دی
چطور میشه دوسش نداشت آخه :|
پاسخ:
پس تنها نیستم:)))
به هیچ وجه نمیشه دوسش نداشت:/
سلام.خوبی؟
دعوتی به وبم
پاسخ:
سلام مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی