تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ

دخترک معلق

نه آن قدر أبر بودم که به آسمان بروم 

و نه آن قدر باران شدم 

که به زمین بیابم

مه ای هستم

میان برزخ زمین و آسمان

که نه سر بالا رفتن و

نه پای پایین آمدن دارم...



پ ن1:نمیدونم چی شد که اینقدر از اوج فاصله گرفتم...دلم آسمون و پرواز میخواد،دلم یه شادی جدید که ابدی باشه میخواد،خدایا مرسی که امید دارم که میدیش بهم،اگه کاذبه زودتر بهم بفهمون لطفا،مرسی :)


پ ن2:مدیر آموزشگاهی که واسه کنکور چندتا از کلاساشو میرفتم،به خاطر آشنایی دیرینه ای که باباش با بابام داشته، مارو دعوت کرده عروسی خودش:|چون نوشته با دوشیزه مامانم میگه نیای زشت میشه:|حتی من از تصور اینکه شاید استادامون اونجا باشن و منو با تیریپ عروسی و کفشای تق تقی ببینن میمییییرم:|میگم نمیشه چادر گل گلی سرم کنم بعد بکشمش جلو کسی منو نیبینه؟ 

وقتی این احساساتمو تو خونه بیان میکنم همه یک صدا میگن کی به تو نگاه میکنه آخه؟:)))


پ ن3:این پسره تو سریال پدر،دست یوزارسیف و از پشت بسته:|


ب ن:نمیدونم چرا اینقدر از دکتر رفتن بدم میاد (یوقت فکر نکنید میترسم)حتی اگه واسه سرما خوردگی باشه،همش میترسم یه مرضی داشته باشم که خودم نمیدونم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
حیات ..

نظرات  (۱)

۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۴ آسـوکـآ آآ
1-فک کن بری و ببینیشون :-D عالی میشه یعنی:-D
2-واقعا پسره دیگه خیلی غیر واقعیه :-|
3-یه بیماریهای عجیبی درومده که واقعا آدم رو میترسونه
اما حتما اگه نشونه ای داری پیگیرش باش:-)
پاسخ:
1.وایییی نههه میمیرم از خجالت:/البته احتمالا نمیشناسن منو
2.خیییلی،احتمالا ورژن جدید اون یک فرشته بوده 
3.دارم میرم دکتر که پیگیرش باشم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی