تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ

رویای صادقانه ی وحشیانه

دیشب بعد از مدت ها یه خواب عجیب و دلهره آورِ با جزئیات دیدم،

خواب دیدم استاد ریاضی ۲ مون تو حیاط مامان بزرگم اینا نشسته داره برگه های امتحان و تصحیح میکنه،یهو صدام‌ کرد گفت بیا بشین پیش من، برگمو اورد بیرون جلوی همه ی بچه ها شروع کرد به غر زدن، تو خواب قلبم بوم بوم میزد:/

بهم گفت این چه طرز امتحان دادنه؟مگه من نگفتم بنویسید مشبتی ؟تو چرا نوشتی مجتبی ؟؟

منم گفتم آخه استاد مجتبی درسته، مشتبی میخونیمش:/

گفت من کاری ندارم چی درسته، من همونی که بهتون درس دادم و میخوام

بعدشم گفت من برگتو بهت نمیدم ، باید بابات بیاد من بهش بگم این چه دختریه شما دارید بعد نمرتو بدم:|

یادمه ۱۵ شده بودم ولی استاد ول کن نبود:))

 

+تعبیرش اینکه امروز نمره های ریاضیمون اومد://

++نپرسید مجتبی یا مشبتی چه ربطی به ریاضی ۲ داره که خودمم نمیدونم:دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۱
حیات ..

نظرات  (۵)

۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۱۹ شارمین امیریان

سلام.

 

 

 

مجتبی مینویسیم مشتبی میخونیم؟!😳 همیشه درست مینویسم ولی خب الان فهمیدم یه عمره اشتباه میخوندم 😅

پاسخ:
سلام:))
بله دیگه😂😅
مژتبی هم گاها دیده شده حتی

خب حالا چن شدیی

پاسخ:
16و نیم😅😅
به لطف مجازی بودن امتحان

😂😂😂😂

من دیروز امتحان گوارش داشتم امروز فرهنگ و تمدن

بعد دیشب خواب دیدم ک سوال اومده اگه کیسه ی صفرا رو برداریم تمدن مسلمانان پیشرفت خواهد کرد؟😂😂

پاسخ:
😂😂😂
آخرش این امتحانا کار دست روح و روانمون میدن:/
۰۶ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۵ هیوا جعفری

مشتبی 😂😂😂

پاسخ:
😂😂😅
۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۲۹ مردی بنام شقایق ...

سلام

 

اصفهانیا مژدبا می خونن

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی