تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ب.ظ

همه جوره...

- من عاشق قارچم!

+ تاحالا قارچ آب پز خوردی...؟!

- نه...نخوردم!

+ پس انقدر سـاده نگو عاشقِ قارچم...

اگه عاشق قارچ بودی همه جورشو امتحان میکردی،

و در آخر میگفتی با همه مزه هاش، بازم عاشق قارچم!

نه اینکه فقط توی پیتزاس یا بین یه عالمه پَنیره امتحانش کنی و بگی عاشقشم...

تو عاشق نیستی

خیلیا عاشق نیستن

فقط گشنه ان!


+کپی شده از یه کانال 


++دلتون میاد جوون مملکتو رگباری آنفالو کنید؟:))

میدونم چرت و پرتن اکثر پستام ولی مهم دله، منه بخ بخ زیاد نمیتونم وقت بذارم وگرنه زخمیتون میکنم[آره آره آره جون شوهر خالش]

شوخی میکنم راحت باشید اینجا دموکراسی برقراره بزنید قطع دنبال کنید بترکونید:))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۱
حیات ..

نظرات  (۱۱)

زودتر خبردار میشدم منم لابلای اون شلوغی میرفتم
حیف شد :)
پاسخ:
😒😒
دفعه ی بعدی که رگباری زدن خبرتون میکنم:)))
بامزه :)
من که آنفالو نمی کنم، کمیت مهم نیست کیفیت مهمه
پاسخ:
تو که عشقی:)))

هر کی قطع دنبال کرد بگید باهاش مخالفت کنم ((:

+ چه‌تعبیر جالبی از قارچ
پاسخ:
:))
پیگیر نشدم ببینم کین:)

+اوهوم،فقط قارچ نیست همه جا کاربرد داره 
واقعا هم خیلی ها گشنه هستن فقط
پاسخ:
اوهوم
۱۲ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۰۸ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
قارچ مگه طعم داره؟!؟!؟!
من تاحالا فکر میکردم قارچ اصلا مزه نداره؟!؟!
پاسخ:
منم شنیده بودم که طعم نداره....
ولی به نظر من داره، مثلا طعم قارچ کبابی و آب و سرخ کرده و قارچ و پنیر باهم فرق داره:)
من قارچ رو زیاد استفاده میکنم ولی سوپش رو فکر نکنم چنگی به دل بزنه (:
ما اگه پیتزارو بدون قارچ بزنیم خوش مزه نمیشه پیتزا ! پس قارچم نقش بخصوص خودش رو داره!
مثلا کی عاشق پنیر پیتزاس ؟ (((:
پاسخ:
تو سوپ طمع قارچ زیاد حس نمیشه
درسته قارچ نقش مهمی داره:)

+ولی فکر کنم منظورم و بد رسوندم:)
منظور من این بود که این مفهومی که تو این متن میشه از طریق قارچ بهش رسید جاهای دیگه هم کاربرد داره...و اصل مطلب و لوب کلام قارچ نیست:دی
نه اتفاقا!منم‌ دقیقا مقصد داشتم از پنیر پیتزا ((؛
پاسخ:
شرمنده من تو ایام نوروز سیگانالام ریخته بهم دیر میگیرم:))))
من ماهی اینا دو سه بار میام
همون دفعه هام پست نزاشتی اصلا
پاسخ:
معمولا ماهی 4 5 تا پست میذارم،این ماه اخیر کمتر شد
 آشنا هستید شما؟😄
چه متن جالبی بود. ^_^
من همه جور قارچ رو دوست دارم.باور کن. :)
پاسخ:
:)))
پس تو عاشق قارچی^_^
قارچ و تیکه های مرغ و رب و سیب زمینی همگی سرخ شده
چه شوددد(((:
پاسخ:
اوه گاددد ^___^
چه رفیق خوبیم میام بهتون سر میزنم😇😌(وی به خود میبالید که به دوستانش سر میزد)قدرم رو بدونید😁

دیگه خدافظ
شبت بخیر
پاسخ:
وظیفته داغان:/ :)))

خدا نگهدار😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی