تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ق.ظ

خودکار آبی حیا کن :|

دو ساله که چک (چرک)نویسامو با خودکار آبی پر میکنم و دو ساله که خودکار آبی نمیخرم...منتظر روزیم که همه ی خودکار آبیای خونمون تموم شه و بعد برم خودکار بخرم:||
انگار کمد و کشوهای خونمون خودکار آبی تولید میکنن ...هر بار که یه خودکار آبی تموم میکنم یه بیک کلاه به سر بخت برگشته که قیافشم شبیه افسرده هاست گوشه کمدم ظاهر میشه و مظلوم طوری میگه بیا منو بنویس!بیا منو بگیر تو دستات!بیا منو تموم کن.. گناه دارممم...منم دلم میسوزه به حال اون جوهر و پلاستیکی که صرف اون خودکار شده و برای حمایت از تولید ملی این دوره تناوب و از سر میگیرم...حالا خودکار بیک هم نباشه تا دلتون بخواد ازین تبلیغاتیا هست که سال های متمادی میتونم باهاشون چک نویس پر کنم:))
بدبخت تر از خودکارای آبی عهد بوق خودکارای قرمز عهد بوقن که فقط بدرد قلب تیر خورده کشیدن وسط درس خوندن میخورن  :|
البته یه اونر دارم واسه وقتایی که دلم میخواد با نوشتن حال کنم:)
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۲
حیات ..

نظرات  (۱۱)

اصل بقای خودکار آبی:
جوهر آبی به وجود نمی‌آید و از بین نمی‌رود بلکه از لوله‌ای به لوله‌ی دیگر هجرت می‌کند! :دی
پاسخ:
دقیقا همین:)))))
آخرشم مارو لوله میکنن:/
دقیقاااااا
پاسخ:
:))))
خونه‌ی ما هم همینطوره، پر از خودکار آبیه :))
پاسخ:
حیف که با خودکار آبی کار دیگه جز نوشتن نمشه کرد :):/
۱۲ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۵۵ هیوا جعفری
این تبلیغیا هیچوقت تموم نمی شن لامصبا
پاسخ:
اصلنم نمیشه باهاشون راحت نوشت:/
امان از این تبلیغاتیا
پاسخ:
امان امان:||
یعنی نسل شما هم از اون قلبا میکشه؟!
پاسخ:
فکر نکنم:)
من که نمیکشم:))
گفتم عهد بوق
قلب تیر خورده (((: یادش بخیر ((: بیچاره خودکار قرمز (:
پاسخ:
فکر کنم همه حداقل یه بار تو عمرشون قلب قرمز کشیدن:)))
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۱۸ مریــــ ـــــم
عععع
خونه شمام اینطوریه؟؟
اینجا
حتی شرکت
شرکت هم پر از خودکار آبیه
بدون اینکه بخریم
پاسخ:
یسس:))
پس فقط خونه ی ما نیست:/

باز تو شرکت تعجبش کمتره
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۱۷ دلآشفت. . .. ..
غر نزن😁😂
به جاش یه سریشونو پست کن واسه من با کمبود خودگار مواجهم همیشه:(😁
پاسخ:
5 تا تبلیغاتی و 2 تا بیک بدون سر فرستادم بیاددد:))))
😂😂😂
پاسخ:
:)))
در خونه ای غرق در سکوت
داشتم پستهاتون رو میخوندم و هی لایک می زدم 
تا این پست 
و بدبخت تر از خودکارای آبی عهد بوق خودکارای قرمز عهد بوقن...
پقی زدم زیر خنده غَش غش خندیدم 
فکر کنم مامانم با خودش بگه این دیوونه است کلا از دست رفته :) 
پاسخ:
ععع چه خووووب^^_^^
طفلکیاا خیلی بدبختن خیلی
:)))
منم گاهی وقتا گوشی بدست میخندم،همه بهم چپ نگاه میکنن:/بعد میگم دارم جک میخونم که قانع بشن:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی