تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

خیلی دوست دارم اینارو:))

عطر خوش پیراهنش را دوست دارم


گلهای روی دامنش را دوست دارم


گفتند: دیوانه، ندیدی شوهرش را؟!


دیوانه هستم، شوهرش را دوست دارم


سیامک کیهانی



سیگارهای بهمنش را دوست دارم.


بوی بد پیراهنش را دوست دارم


گفتند دیوانه شنیدی زن گرفته؟


دیوانه‌ام حتی زنش را دوست دارم


نفیسه بالی



این عاشقان پیوسته غم را دوست دارند


بی سهم می مانند و کم را دوست دارند


قانون و حرمت را نمی فهمند انگار


زن ها و شوهرهای هم را دوست دارند


داوود جمشیدی




کپی شده از eshtebahi.blog.ir


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
حیات ..

نظرات  (۶)

به به
پاسخ:
خیلی با نمک و قشنگن:)
۲۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۱۷ آسـوکـآ آآ
واقعا قشنگن. واقعا راستن...
پاسخ:
اوهوم^_^
راستن؟فکر کنم فقط آدمای عاشق میتونن درکش کنن:)))
۲۲ دی ۹۷ ، ۰۹:۱۸ مردی بنام شقایق ...
اوه اوه
چه دوست در دوستی شده :))))

بهتره دیگه بیخیال بشن برن سر زندگی خودشون :)
دست از سر زن و شوهرای هم بر دارن :))))
پاسخ:
اینا دیگه از عشق زیاد رد دادن:)))
ولی دروغ میگن:|
آخیییی...الهی... گریه ام نیار:)))
پاسخ:
واقعا قصد نداشتم اشک کسی و در بیارم:|
الکی میگن،طرف بره زن بگیره یا شوهر کنه میخوان سر به تنش نباشه:)))
۲۳ دی ۹۷ ، ۰۷:۳۹ هیوا جعفری
چ باحالن😂😂😂 ای جان
پاسخ:
آره خیلی:))
۲۴ دی ۹۷ ، ۱۳:۵۹ مریــــ ـــــم
من اخریشو نشنیده بودم
:))
پاسخ:
آخریش یه نتیجه گیری و جمع بندی کلیه:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی