تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ب.ظ

حرف بد نزنیم بچه ها یاد میگیرن:|

چند روزیه هی دلم میخواد بنویسم ولی تا صفحه ی ارسال مطلب جدید و باز میکنم همه چی یادم میره..بیشتر دلم میخواد حرف بزنم تا بنویسم،ولی خب وقتی کسی نیست باهاش حرف بزنم نوشتن غنیمته...هرچند که حرف تازه ای ندارم واسه گفتن،هر روزم تکرار دیروزمه،اینقدر تکراری که 12 دی ماهت با 12 مهر ماهت هیچ فرقی نمیکنه و متوجه گذر زمان نمیشی،ولی خداروشکر ،روزمرگی هیچی نداشته باشه یه آرامش خاصی داره...
خب بگذریم..
 دیروز داداشم وقتی از مدرسه اومد،یه راست وارد اتاق شد و ازم معنی یه فحش خیلی بد و بپرسید،گفت ... حرف بدیه؟یعنی چی؟
منم که ندید پدید جوری گفتم هیییع!!!بچه دو متر پرید اونور
سریع ازش خواستم اسم اون بی تربیتی که این فحش و بهش داده بهم بگه،اونم در حق دوستش معرفت به خرج داد،در اون لحظه چیزی نگفت:/حالا اگه میدونستم کیه هم کاری از دستم بر نمیومد.البته گفت دوستم بعدش معذرت خواهی کرد..
خلاصه این هی گیر داد معنیشو بگو منم هی قسم به پیر و پیغمبر که معنیشو بلد نیستم فقط هی به زبون نیار اون کلمه رو...واقعنم معنیشو بلد نبودم:|ته فحشای ما موقع مدرسه بی تربیت و گاو و خر و عوضی و بیشعور بود...حالا بر فرض اگه بلد هم بودم کیه که توضیح بده! البته گیر دادن داریم تا گیر دادن !!گیر دادنای این گودزیلای ما سه پیچ هم رد کرده،آنچنان پافشاری میکنه که چشمات سیاهی میره و زبونت کف میکنه از حرفایی که هیچ کودومشونو نمیشنوه...منم یک دقیقه سکوت کردم و زل زدم تو چشماش،و جمله هایی همچون" میدونم بلدی،بگوووووو بگوووو،اگه نگی میرم به همه میگماا" شنیدم...بعدش هم کتاب گاج فیزیک را در دست گرفته و با ضربه ای به عضلات سرینی جیغ بنفش کشان به بیرون از اتاق هدایتش کردم،  :/
خب من واقعا ناراحت شدم از این قضییه،کی اینقدر بی ادب شدیم؟خب این طفل معصوم هم حتما این کلمه رو یه جایی شنیده که وقتی از شرایط ناراضی میشه خودش و باهاش تخلیه میکنه دیگه...ولی بچه ی سوم دبستانی و چه به این حرفا:/

+بعضی وقتا یه صحنه هایی از طبیعت میبینم که ثبتشونو واجب میدونم چون واقعا زیباست...اگه دوست داشتید عکسامو اینجا ببینید و نظرتونو بگید،البته تعدادشون کمه و این کانال موقتیه..چون با گوشیم نمیتونم اینجا عکس بذارم ریختمشون تو کانال:)
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
حیات ..

نظرات  (۸)

۱۲ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۹ آسـوکـآ آآ
یاد بچگی داداشم افتادم. چقدر دلم خواست کوچیک میموند.  :(
پاسخ:
من حس میکنم داداش من هیچوقت بزرگ نمیشه:))
فحشش ر بگو واست معنا کنم.
پاسخ:
گفتنی نیست:/
۱۳ دی ۹۷ ، ۰۹:۱۶ هیوا جعفری
یه چیز طبیعیه. بچه ها ذهنشون هر نسل بازتر و قوی تر میشه و سریع تا یه حرفی بشنون یاد میگیرن و به دوستاشونم انتقال میدن. اون بزرگسالی که گفته اشتباه کرده
پاسخ:
بله متاسفانه،اینجوری کنجکاو میشن و سن بلوغشون میاد پایین و جامعه ی نسل جدید در خطر به فنا رفتن قرار میگیره:/
بابا مگه معنی‌ش ر میدانی؟! از کجا میدانی بده؟!
پاسخ:
دیگه اونقدرم گیج نیستم ندونم در مورد چیه..دقیق نمیدونم :|
فحش ک داره:|
۱۴ دی ۹۷ ، ۰۱:۱۹ مریــــ ـــــم
حالا چی بود؟
بیا به من بگو
ببینم چقد بد بود 
:))
پاسخ:
نع:/
من به دوستام فحش نمیدم:)
باید عنوان و عوض کنی
بچه ها حرف بد نزنید بزرگترا یاد میگیرن
من الان یه چیزایی میشنوم شاخ در میارم جکا خیلی به روز شدن
پاسخ:
آره والا:/
خدا خودش بخیر بگذرونه:)
فحش هارو اشتباه نوشتم جکا
پاسخ:
گفتم آخه😂البته جک ها هم به روز شدن
۱۵ دی ۹۷ ، ۱۰:۳۶ mohammad safavi
یاد یه پستی افتادم,نمیدونم اینجا بود یا جای دیگه
اسمش یه همچین چیزی بود
"نه به خشونت علیه خواهران بزرگتر"
بعد از کوله پشتی برادرت گرفته بودی داشتی میبردیش:))

+منم اینقدر حرف دارم,اون دفعه داشتم با زن‌دایی‌دختر‌داییم حرف میزدم(پسرش کنکوری بود) :(

بعد از دیدن اواتار نوشت:هنوزم اواتار نداری:||
پاسخ:
آره همین جا بود:)
دوسال پیش خودم از مدرسه میوردمش 

+خوبه،زن دایی دختر دایی هم غنیمت است:))))
الان به تنها چیزی فکر نمیکنم آتاواره://
یکاریش میکنم حالا:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی