تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷ ق.ظ

فیلم سینمایی ترسناک در یک ربع

داشتم فیزیک میخوندم،خیلی خوابم میومد گفتم وسطش یه چرتی بزنم،یه ربع چرت زدم..،خواب دیدم واسه تکمیل ظرفیت رشته ی روانشناسی مسؤل کپی برداری منتقدین تهران(تا اینجا اسم رشته بود) دانشگاه اردبیل قبول شدم.....یادمه هی پشت سر هم گریه میکردم و آرزوی مرگ میکردم،خیلی وحشتناک بود...ولی اسم رشتش خیلی جالبه ولی دقیقا نمیدونم کاربردش چیه؟مسوول دستگاه فتوکپی؟ روانشناس؟یا انتقاد کننده از تهران؟یا هرسه؟:)تو خواب تنها دلخوشیم منتقدین تهرانش بود😂که نمیدونستم اصلا ینی چی

تازه امسال اصلا تکمیل ظرفیت نداشتیم:/

سه ساعت از اون موقع  گذشته و من هنوز تو فکرشم :|گفتم بیام تعریف کنم تا شاید جنبه ی منفیش یادم بره..

نتیجه ی اخلاقی اینکه وسط درس خوندن چرت نزنید...کابوس میبینید://

نظرات  (۶)

۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۷ آسـوکـآ آآ
ایشاالله که خیره. 🌷
پاسخ:
خیره ؟دل و رودم اومد تو دهنم:))ولی خب ایشالا که خواب زن چپه:))
هرچند خوابای من تعبیر ندارن:|||
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۱۶ مردی بنام شقایق ...
نباید وسط درس خوابید
باید وسط خواب درس خوند

+
روی این جمله گهربار تفکر بفرمایید پلیز
پاسخ:
اینو بزرگ مینویسم میچسبونم به دیوار موقع خواب و درس تو چشمم باشه:)))
۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۳:۲۸ مریــــ ـــــم
من عذاب وجدان میگرفتم
زیاد
پاسخ:
منم از عذاب وجدان و خود درگیری کابوس دیدم 
نتیجه ی اخلاقی بسی  کارآمد بود  :))
پاسخ:
بله بله،عمل کنید تا رستگار شوید:))
۲۶ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۰ هیوا جعفری
خدا ما رو از شر درس حفظ کنه:)
پاسخ:
الهی آمین:)
۱۶ بهمن ۹۷ ، ۱۷:۴۰ فاطمه 95 | پ
چه جالب
من ازین خواب های چرت دیدم ولی بازم خوشم میاد ازشون باحالن 😂
پاسخ:
:))
وووی نه من خوشم نمیاد،اصلا از خواب دیدن خوشم نمیاد😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی