تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

بیااا دوری کنیم از هم

نمیدونم این گنجشکا چی از دودکش بخاری اتاق من میخوان:/؟جای نرم و گرم واسه شروع زندگی مشترک؟یا جزغاله شدن خودشون؟یا اینکه قصد دارن منو راهی دیار باقی کنن:/؟حالا خوبه دودکش از جهات بالا پایین چپ راست سرپوش داره...خلاصه این آخرین باری بود که اقدام به چک کردن لوله بخاری کردم،هرچی دیدید ندید حلال کنید:|

بعدا نوشت:بعد از کلی فکر کردن،یادم اومد که قالب نخ و کامواییه من یه زمانی واسه آپریل بود،دقیق نمیدونم اسمش آپریل بود یا پریم،خلاصه پ ر م داشت:/ولی خب یه مدت خاموش میخوندمش بازم نمیدونم الان مینویسه یا نه..
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۹
حیات ..

پستچه

نظرات  (۴)

۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۶ محمد جواد رئوفی
خخخخ کلا حرص ات گرفته
پاسخ:
نه کلا حرصم نگرفته:)
۳۰ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۳ محمد جواد رئوفی
صحیح ما تسلیم شما
پاسخ:
:))))
من تا حالا دقت نکرده بودم قالبت نخ و کانواست:|
پاسخ:
خودمم تازه فهمیدم:)

زین پس انواع سفارشات بافتنی کلاه ،شال گردن،دستکش و... پذیرفته می شود:/
چرا هنوز آواتار نذاشتی

+وی نگران آواتار سایر بلاگرها بود:)
پاسخ:
فعلا عکس مورد پسندمو پیدا نکردم:||||

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی