تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
1/سه ساعت بود رفته بود حموم داشت با ظرف شامپو می کوبید به تشت  که مثلا طبله!همزمان هم واسه خودش حسین حسین  میخوند:/خودشم بدون لباسس
آخرش هم به زورقانعش کردیم بیاد بیرون 
بعد بهش میگم اجرت با امام حسین،عذاداریت قبول فرزندم
میگه مگه شماهم شنیدید؟؟؟

2/اگه از شما تو کتابخونه کسی که باهاش رودرواسی دارید و تازه گپ زدنتون تموم شده و از قضا متوجه شدید دوز پسرش ولش کرده و اینم اوضاش داغونه درخواست هندزفری کنه چی میگید؟؟
الف)نیوردم [دولوغ]
ب)هندزفریم خرابه [باز دولوغ]
ج)گوشام عفونت داره[دولوغی دیگر]
د)من مشکل شنوایی دارم،ممکنه توام مشکل شنوایی پیدا کنی [هار هار]

3/تازگیا یه مرضی پیدا کردم،احساس میکنم همه دارن در مورد من حرف میزنن...مثلا تو اتاقم احساس میکنم مامان و بابام در مورد من حرف میزنن:]

4/چند روز پیش فیلم and over و دیدم،خیلی جالب بود به نظرم،همش دوست دارم به بقیه پیشنهادش کنم غافل ازینکه بابا شاید طرف ازین سبک خوشش نیاد:/ماجرای یه پروفسوریه که همسرش تو آتش سوزی میمیره و چون این خیلی بهش علاقه داشته،از تارای موهای توی برس زنش و شبیه سازی میکنه،ولی روح و اخلاق هیچکودوم از همسرایی که واسه خودش میسازه شبیه همسر خودش نمیشه:))) شاید ماجراش عاشقانه باشه ولی من ازین شبیه سازی سلول بسی ذوق کردم،هرچند که غیر اخلاقیه 

5/اگه رمز ورود به وبلاگمونو یادمون رفته باشه،چبکار میتونیم بکنیم؟:(
این رمز تو سیستم گوشیم سیو شده،الان با لپ تاپ نمیتونم وارد شم:/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۷
حیات ..

نظرات  (۳)

۰۷ مهر ۹۷ ، ۲۲:۵۶ مریــــ ـــــم
سوال آخرتو نمیدونم
ولی در‌موردِ مورد ۳ باید بگم منم دچار‌این‌توهم‌شدم
:|
دیشب خونه خواهرم همش احساس میکردم راجع به‌من دارن حرف میزنن
گوش وایسادم فهمیدم همش توهم بوده
:/
پاسخ:
خداروشکر تنها نیستم:)))
من یه بار توهم زدم واسم قرار مدار خاستگاری گذاشتن،داشتم سکته میکزدم:|
این بچه‌ی توی شماره یک همونی نیست که بازوشو مثلِ چی تو خیابون می‌کشیدی؟! :))
*تغییر بده رمزتو.
پاسخ:
آره خود خودشه:||||

عههه!اگه بشه که عالیههه:)))مرسی

+امتحان کردم نشد:(رمز فعلی ام میخواد
خاب ببین...موقع ورود به حساب کاربریت، نوشته فراموشی رمز عبور. اونو بزن، رمزتو بازیابی کن.
پاسخ:
آره اونو زدم،رمز و میفرستن واسه ایمیلم،فعلا حال ندارم چک کنم:))
بازم مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی