تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ

خنده ی تلخ که میگن اینه(:(


تو اون شلوغی و هیاهو که همه داشتن صف می کشیدن واسه نماز 

صدای یه پسر کوچولو رو شنیدم که با یه لهجه خاصی داشت به باباش می گفت:
بابا!بابایی!اون لامپه رو اندازه ی خونه ی ماست!!
باباشم انگار از لحن جدی و بامزه ی پسرش خندش گرفته بود گفت نه بابا...در اون حد نیست! بزرگتره:):(
.
.
.
.
نشسته بودم تو حال خودم بودم یه خانم مسنی قرآن گرفت طرفم گفت:قرآن یاد داری؟
گفتم:نه حاج خانم حفظ نیستم
گفت:نع میگوم بلد هستی؟
منم تازه دوهزاریم افتااد گفتم اهاا بله بله بلدم
گفت خو بگیر بخون به نیت من..اسمم مرضیست:))
من:چشم:|||
حاج خانم:واسه خودتم بخون..نصف نصف:))
.

.
.
.
.


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۹
حیات ..

نظرات  (۷)

حقیقت تلخ.
جالب بود.
التماس دعا.
پاسخ:
:(
ممنون
محتاجیم به دعا
مشهدی الان؟! اگه آره که بذا منم برسم :|
پاسخ:
یه چند روزی هست برگشتیم،نخود کشمشامونم تموم شد:||
حیف شداا،فک کن تو حرم میدیدمت:)))
(اشک در چشمهایش جمع میشود)
واس منم دعا کنین...
پاسخ:
عزیزمم 
حتما،واسه همه دعا کردم،ماهم التماس دعا داریم:)
تازه شما خیلیاشو ندیدی..دارایی های آستان قدس انقدر زیاده ک آدم فقط با خودش میگه آخه امام رضا راضیه به این کاراتون؟:(
پاسخ:
آره والا،من تا حالا نشده بتونم همه ی صحناشو ببینم:/
هر بار هم که میریم مشهد انگار بار اولمونه،هر دقیقه یه چیز جدید میسازن
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۰۲ مردی بنام شقایق ...
خخخخخخخخخخخخخخخخ

زیارت قبول

من بچه بودم به بابام گفت بودیم نمیشه ما همینجا بمونیم زندگی کنیم؟!
هم بزرگه هم خنکه هم غذا میدن هم پره کفتره :))))
پاسخ:
مرسییی 
خخخخ واقعا جای خوبیه واسه زندگی،آب خنکم هر دقیقه در دسترسه:))))))
حس می‌کنم دیدار وبلاگی رو به گور می‌برم :|
پاسخ:
نه من یه روزی هر طور شده با بچه هام میام خونتون :/
و یا حتی با نوه‌ها :؟)
پاسخ:
نه دیگه خیلی دیر میشه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی