تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۱۵ ب.ظ

دل نوشت

شاملو میگه :
غصه نخور دیوونهه 
کی دیده شب بمونه؟؟
هاان؟؟
کی دیده آخه؟
حتی حافظ هم میگه:
دائماً یکسان نباشد حال دوران
غم مخور لعنتیییی
سهراب زیاد گفته میگذره 
شهرزادم همیشه میگفت:
صبح میشه این شب،باز میشه این در
خودمم همیشه به همه میگم میگذره
میگذره ولی به سختی
فوقش یه شب تا صبح و تو بالش هق میزنی 
فردا صبحش وقتی دوباره صدای هم زدن چای شیرین باباتو میشنوی،
با اون چشمای پف کرده،دوباره امیدوار میشی
میگی خدایا مرسی که هست،حتی اگه از شرم نتونم تو چشمای میشیش نگاه کنم
هیچی به اندازه ی نگاه غمگین پدر و مادر نمیتونه آدم و بشکونه،
مخصوصا اینکه غمش به خاطر ناراحتی خودت باشه!
دلت میخواد دل داریشون بدی بگی من خوبم بخدا،تا وقتی شما هستید خوبم،یه چیزی ته دلت خفت میکنه!امیدوارم هیچوقت تجربش نکنید:)
 با همه اون اعتماد به سقفایی که جلوی چشمم پر پر شدن به خودم یه قولایی دادم 
واسه همون نباید جا بزنم،نباید کم بیارم 
خودمم از اولش میدونستم که آدمی نیستم که 12 13 ساعت بکوب هر روز هفته درس بخونم،تا جایی که میتونستم خوندم ولی اینطور که معلومه کافی نبود
ساکن بودن دردآور بود برام:/
من از 14 15 سالگیم صبح زود از خونه میزدم بیرون،عصر میومدم خونه:|حتی تو ماه رمضون:/کلاس و باشگاهی نبود که نرفته باشم:)
ولی حالا تا سر کوچمونم نمیرم:)))
کنکور نشد جای دیگه،ما از رو نمیریم
ولی وقتی بعضی از دوستامو که همه علاقشون تو رشته ی دانشگاهی خاصی خلاصه میشد و با همه ی تلاشایی که کردن نتونستن به حقشون برسن میبینم واقعا حرصم میگیره از دست عوامل پشت صحنه:/
شل کنیدبابا!!اینقدر جوونای مردم و ناامید نکنید،همه نگران،ناامید،افسرده،بیکار
خلاصه دعا میکنم که وضعیت همه اوکی شه،به زودی:)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۱
حیات ..

نظرات  (۷)

عالی بود
پاسخ:
ممنون:|
خسته نباشی به هر حال
پاسخ:
شمام خسته نباشی:)
و به امید روزهای بهتر
پاسخ:
تچکرررر
زندگی پستی بلندی زیاد داره :) که اگه بخوام دقیق بگم کنکور تویِ این پستی بلندی مثل دَره می‌مونه :| لنتی پدر همه رو درآورده :|
* ینی اگه دانشگاه و رشته‌ی مورد علاقه‌ت قبول نشی، می‌ری برا سالِ بعد؟!
پاسخ:
مشکل اینجاست که کنکور امسال خیلی یه جوری بود:|حاشیه زیاد داشت!الانم که رنج همه ی رتبه ها اومده بالا،آدم نمیدونه رتبه ی واقعیش چیه:/
اون رشته هایی که من بهشون علاقه دارم زیاد تاپ نیستن،امیدوارم همین امسال قبول شم:))نشد هم که مجبورم بمونم:)
حس می‌کنم کم کم دارن تغییراتِ نظام جدید رو پیاده می‌کنن. حتی به نظرم سال دیگه اوضاع خیلی پُر حاشیه‌تر خواهد شد.
عجب. :) دقیقا یکی از امیدواری‌هام اینه که رشته‌های مورد علاقه‌م تاپ نیستن :)
پاسخ:
خودشونم نمیدونن چطوری این تغییرات و پیاده کنن:/
تو سعی کن امتحان نهاییاتو سفت و سخت بگیری،تا هیچ جوره کم نیاری:)
امیدوارم بهش برسی^_^
چشم. :)
همچنین D:
پاسخ:
فدااات^_^
من تا این پست فکر می کردم شما خانم هستید 
اگه آقا هستید بابت صمیمیت کامنتها شرمنده :/ 
پاسخ:
نه عزیزم،خانمم راحت باش😅*_*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی