تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۰ ب.ظ

خشونت علیه خواهران به روایت تصویر



میگم آخه نارفیق من اون لحظه با وجود خستگی و گرسنگی و فشار ناشی از کنکور داشتم با نهایت لطافت و عطوفت با یه پسربچه ی 7 ساله فک می زدم که عمرا اگه دومین بستنی و براش بخرم!اونوقت تو پی هنر عکاسیت بودی؟؟شرمت باد
میگه با اون مدلی که تو دست بچه رو گرفتی صلاحیت خواهریشو نداری...تو اولین فرصت با خانوادت صحبت می کنم:|
میگم ایشالا عمه بشی بدتر ازین سرت بیاد:)
)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
حیات ..

my bro

نظرات  (۱۲)

۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۴ استاد بزرگ
به این میگن عکس هنری...
بعد من هشتگ میزنم #نه_به_خشونت_علیه_پسران استقبال نمیشه.
:)
پاسخ:
یهویی ام هست تازه:))))
این پسران خودشون باعث خشونت میشن:|
کندی دست بچه رو:/
پاسخ:
دستش و مثل بچه ی خوب نمیداد دستم:/منم احساس مسوولیت کردم وسط خیابون:)
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۷ استاد بزرگ
چی کشیده طفلک برادرتون ...
مگه چی میخواسته طفلک یه بستنی میخواسته دیگه
باز هم #نه_به_خشونت_علیه_پسران
:)
پاسخ:
تقصیر خودش بود:|
ببینید من وظیفه داشتم روزی یدونه بستنی براش بخرم،بیشتر از حد بخواد باید قاطعانه باهاش برخورد کرد وگرنه لوس میشه بچه:)
#درود_بر_خواهران_مسوولیت_پذیر
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۷ آسـوکـآ آآ
دیروز تو مجلس بحث سر خشونت علیه کودکان بود
خواستم بگم حواست باشه :دی
پاسخ:
نیان ببرن منو:|
من بی گناهم آقااا
بَل نسبت گوسفند قربونی رو اینجوری نمیگیرنا😑
پاسخ:
😂😅ولش میکردم،هر حرکتی ازش سر میزد،ممکن بود بی هوا بره وسط خیابون:|
همیشه خوشم می‌اومد یه همچین عکسایی رو ازم بگیرن دِلی :) من جایِ تو ذوقِ عکس رو دارم :))
پاسخ:
منم از عکسای یهویی خوشم میاد نیلی،ولی نه اینطوری:))مثلا تو یه حس لاکچری باشم یکی ازم عکس بگیره،این دوست ما فقط بلده از صحنه ای خنده دار و گند زندگیم عکس بگیره،البته همینم قشنگه:/
اولین بار که این عکس و دیدم ترسیدم:))
از این لحاظ بت حق می‌دم :دی ولی خط آخرت...چرا ترس؟
پاسخ:
:))))
آخه خودمم فکر نمیکردم دست بچه رو اینطوری بگیرم،ولی تقصیر خودش بود:دی
برده خریدی مگر داغان؟ :| :)))
پاسخ:
این نوع ابراز محبت و فقط خودم درک میکنم:))
شرمت باد
رفتار با بچه اینه؟! :))))
پاسخ:
بجه باس سفت و سخت بار بیاد:)))
۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۶ آقای برادر
وای خدا :||خشونت علیه مردان.....نچ نچ....:)
پاسخ:
این فسقلی ما تا وقتی که من باید دستشو بگیرم مرد به حساب نمیاد:)))
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۵۹ مردی بنام شقایق ...
از این غنچه های خشم
یک روزی
گل انتقام بیرون می آید....


(اینو قشنگ میشه در نگاه پسرک دید :)  )
پاسخ:
در حال حاضر مست بوی گل های انتقام هستم
و امنیت ندارم خلاصه:)))
سلام ^_^
چ عکس بامزه ای!
خخخ
پاسخ:
سلام:)))
با مزه نگاه کردی^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی