تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۱ ق.ظ

#نه_به_آب_دوغ_خیار

اواخر خرداد ماه بود،مصادف با استارت زدن کولر ها
یه شب گرم و پر از حرارت و بخار ! 
که آب دوغ خیار خوردن ما شروع شد
اوایل یه شب در میون بود
داداش بد بد بد غذای بنده شده بود عاشق سینه چاک آب دوغ خیار!
یواش یواش شد هرشب
حالام اون روزی که میترسیدم ازش اومد و ما امروز ناهار کوکو و آب دوغ خیار داشتیم،شام هم تخم و مرغ و آب دوغ خیار:/ 
من بدم نمیاداا!!خنک میکنه بدن و ولی آخه هر روز؟هر شب؟2 کیلو کم کردم از عید تاحالا:/
رژیم گرفتن مادر هم بی تاثیر نبوده تو این روند،خلاصه اگه مادر یا همسر تپل دارید،تا میتونید از مزایای چاقی براش بگید تا به سرنوشت من دچار نشید:) 
اینجا رو نبینید زبونم دراز شده هاا،تو خونه یه نیمچه غر بزنم مامانم کفگیر و ملاغه رو میده دستم خودشم با بی رحمی آشپز خونه رو تا آخر تابستون ترک میکنه،کیک پختن دختر خاله ی 11 سالمم میزنه تو سرم تازه!
حالا فردا قراره اعتصاب کنم و قورمه سبزی بار بزارم:|
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
حیات ..

نظرات  (۱۱)

۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۳:۲۹ محمد گودرزی
حدس میزنم که وضعیتت مثل مهاتما گاندی شده
پارچه ای به روی بدن و آب دوغ خیاری که با فطنه ش همه چیز رو خراب کرده
پاسخ:
نه دیگه در اون حد نیست:))
آب دوغ خیار خالی ممکنه فاجعه به بار بیاره،من خالی نمیخورم:/
۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۶ مریــــ ـــــم
خیلی هم خوشمزست
خیلی هم دوستش دارم
حتی اگه هر روز بخورم
:|
پاسخ:
آره خوشمزست،تا آخر شهریور هم آب دوغ خیار خوردن ما ادامه داره:))
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۷ محمد گودرزی
من آب دوغ خیار هایی که میخورم فوق العاده است
به نظر من که کامل ترین غذای دنیاست
البته بعد از کشک بادمجون 
پاسخ:
آره لامصب نه زیاد سنگینه نه سبک:)
کشک بادمجون:((
به نظرم دسیسه‌چینی کن. ماستا رو تا بعد شهریور از دیدشون پنهان کن. :)
پاسخ:
متاسفانه دو دبه ی بزرگ ماست محلی خریدن برای اوریجینال شدن آب دوغ خیارشون،و هیچ جوره قابل پنهان کردن نیست:))
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۵۹ محمد گودرزی
دو تا قرص کپک مصری میدم بهت
بنداز تو ماستا
فکر میکنم کار ماستا رو بسازه 
برای یکی دو روز تا ماست بخرن یه غذای درست حسابی میزنی به بدن
پاسخ:
این لطف و محبتی که در حق من داری جبران نشدنیییه:))))
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۲ آسـوکـآ آآ
فک کنم این روند تا آخر تابستون باید ادامه داشته باشه :دی
قرمه سبزی رو با ما هم شِیر کن :(
پاسخ:
قرمه سبزی تبدیل به ماکارونی شد:/ایشالا تا آخر تابستون قرمه سبزی هم یاد میگیرم میفرستم دم خونتون:))
۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۴۷ جنگجوی درون
((:

پاسخ:
:))
بیان چه کامنت خوری داده!

بیام اینجا همش باید کامنت تایید کنم :)
پاسخ:
آره میبینی:/
خب بزار خودشون تایید شن
خوشمزس که
ولی خوردن غذای تکراری خیلی مزخرفه
حتی درست کردن غذای تکراریم خیلی مزخرفه
پاسخ:
اره مزخرفه،ولی درست کردن غذا متنوع هم هر روز کار آسونی نیست:))
از درست کردن یه سری غذای تکراری خیلی جذاب تره
حداقل ادم یه چی یاد میگیره
پاسخ:
درسته:)
معلومه بلدیا😆ا،یادمه اون موقع ساعت 2 شب پلو میپختین
[ایموجی کتمان کردن]😁
پاسخ:
😄😄😝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی