تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

تودلیجات

هیچ چیز ابدی نیست...باور کن

بده باد ببره غصه هاتو ^_^

منوی بلاگ
دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ

چطوری بلاگر؟

بلاگر خوب اونیه که بی دلیل وبلاگشو حذف نکنه 
اگه حذف هم کرد،وبلاگایی که دنبالشون میکرد و بازم بخونه و براشون نظر بزاره...
بلاگر خوب اونیه که بیش از حد غر نزنه!
بلاگر خوب اونیه که زود نظرارو ثبت کنه و جواب بده!
اونیه که نظری و بی جواب نزاره و تا جایی که میشه احساساتشو با جوابش به نظر بیان کنه...
بلاگر خوب اونیه که خودش باشه
بلاگر خوب فخر نمیفروشه
بلاگر خوب سعی میکنه چیزی ننویسه که خواننده هاش آه بکشن
بلاگر خوب قمپوز در نمیکنه
بلاگر خوب اونیه که نخونده و نشناخته دنبالت نکنه
بلاگر خوب با کسی رودرواسی نداره،هروقت دلش خواست قطع دنبال میزنه 
بلاگر خوب وقتی دنبالت کرد و دنبالش نکردی فحشت نمیده 
بلاگر خوب وقتی برات نظر گذاشت و براش نظر نذاشتی فحشت نمیده(حتی تو دلش)
ادامه دارد...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
حیات ..

نظرات  (۷)

سلام 
والا من سعی میکنم که بلاگر خوبی باشم 
ولی یکی دوبار شده کامنتامو نرسیدم زود جواب بدم اما کامنتی بی جواب نزاشتم یا گاها خصوصی به وبلاگشون جواب میدم ، کامنت های خصوصی رو هم جواب میدم حالا دیگه نمیدونم تا اینجا موفق بوم یا نه اما برام مورد پیش اومده که جایی کامنت گذاشتم ادمین جواب همه رو داده منو جواب نداده 

پاسخ:
سلام 
اولین کامنت:)
من یه مدت میخوندم وبلاگتو،وبلاگ پر چالشی داری..سخته همچین وبلاگی داشتن و جسارت و جرئت زیادی میخواد که خوشبختانه از پسش بر اومدی:)
کامنتاتم خوب و از ته دل جواب میدادی:))
اصلا همه که نباید خوب باشن!من خودمم بلاگرا نسبتا خوبی نبودم،گفتم همین اول سنگامو وا بکنم:)
۲۶ تیر ۹۷ ، ۰۹:۲۹ مریــــ ـــــم
و بلاگر خوب اونیه که اول از یه وبلاگ خوشش بیاد بعد دنبالش کنه
نه صرف بالا رفتن فالووراش
:|
درسته؟!
پاسخ:
درسته:/
ولی وقتی وبلاگی و دنبال می کنی فالوورای اونی که دنبالش کردی میره بالا نه فالوورای خودت پس تاثیر زیادی نداره:)

+حضرت عباسی اگه ناراضی ای بگو لغو دنبال بزنم ،پستات از گلوم پایین نمیره:))

۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۰ مریــــ ـــــم
نه بابا
من که خوشحالم هستم
فقط میخواستم بدونم تو که اینقد بلاگر خوبی هستی دلیل دنبال کردن من چی بود؟
یه جورایی جواب نوشته ی بیوتم بود
پاسخ:
من که خوب نیستم،70 درصد اون مواردی و که گفتم در خودم نمیبینم:)))
خب از نوشته هات و صداقتت خوشم میاد:|
موافقم :)
بلاگرِ خوب اونیه که اگه دنبال کرد و دنبالش نکردی فحش نده! اینم هست
پاسخ:
:)))
به لیست اضافه شد ؛)
پستت باعث شد من آه بکشم :| چطوری بلاگر؟ :|
پاسخ:
عه! چرا آه کشیدی؟:/
ما که بلاگر به حساب نمیایم:|
هیچی به خاطر بندِ اولِ پست :)
پاسخ:
آره،خودمم اونجاش آه کشیدم:)
من که بلاگر نیستم پس میتونم‌مواردت نقض کنم :)
پاسخ:
تو که شاخ بلاگرارو شکوندی😅😂
من خودمم نقض میکنم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی